Shaadi ke baad tumhaari
Santa: shaadi ke baad tumhaari jimmedaari badgayee hai kya?
Banta: haan yaar. pehle sirf mere liye khaana pakaana tha. ab mere biwi ke liye bhi pakaanaa pad rahaa hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1127 views
Similar Jokes
Kisi Ne Sardarji Se Poocha Akal Badi ya Bhains,Sardar Ji Ne jawab Diya Dono Ki Date Of Birth Batao.
by Pak101.com (few years ago!)
In a Law College Professor taking lecture on Law Of Finance Professor: Which is the most important LAW of Finance for starting a New Business? The Student replies: Father-in-Law
by Pak101.com (few years ago!)
aik admi dosre se: bhia ye larki kia hoti hai?
dosra:" pata nahi yar main to khud peshawar main rahta haon".
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor-"Kamjori hai, Fruite khaya karo chilke sahit."
after 1 hour,,,
Santa-"Mere Pet me Dard ho raha hai."
Doctor-"Kya khaya tha..?"
Santa-"Nariyal chilke sahit...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar (Apne Bete Se Bola):
Bevakuf…
Kaisa Machis Leke Aaya Hai
Ek Bhi Tili Nahin Jalti
Beta :
Kya Baat Karte Ho Papa
Sab Tili Test Karke Laya Hu
by Pak101.com (few years ago!)
Aik sardar ko doctor ne kaha app ko Gas hoyi hai subha subha koyi game khela karen... Ab sardar g roz subha snake game kehlte hain apne mobile per... ;->
by Mohammad Ali (few years ago!)
Robert:-Boss isne kuch nahi kiya phir ise saza kyu
di.
Ajit:-smart boy!Aajkal PREPAID ka jamana
hai.Pehle saza bhugto phir galti karo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
After a Terrible Fight
Wife:I want to hear a last word from ur mouth & after that I'll permanently go to my Mother's house...
Husband : "TAXI!"
by Abdul Sami (few years ago!)
doke dukhi pjjjjjjjjjjjjjjjjjj...................
Santa ka jab antim samay aaya or aakhiri waqt uske beto ne pocha:
aap bataye k aapko hum jalaye ya dafnaye?
Santa:mujhse mat pocho surprise dena..
by Pak101.com (few years ago!)
krish: Doctor ne mujhe kaha tha ki woh do hapte mein mujhe pairo par khada kar dega!
Jack: Accha kya who aisa kar paya?
Krish: Ha uska bill chukane ke liye mujhe apni car jo bechni padi.
by khalid hussain (few years ago!)