Mere mrne ke baad tumhe
Pati:-mere mrne ke baad tumhe mere jaisa doosra aadmi nahin milega.
Patni:- tumhe kisne keh diya, ki main doosra aadmi tumhare jaisa chahti hoon.
by Pak101.com (few years ago!) / 1196 views
Similar Jokes
1 Murgi ne india pakistan border par 1 Anda diya.
Dono desh
1 ande k liye larrne lage,
Faisla hua jo dusre desh ki zyada ladkiyo ko kiss karega anda uska hoga,
Indians ne 20,000 pakistani Ladkiyo ko kiss kiya,
Pakistani excited ho kar bole:= Ab humari bari hai.
Indians:= Chhoro yaar Anda tum hi rakh lo
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Tumhara Pen me Ink nahi hai kia?
Girl: andhe ho kia?Chal to rAha hai,,
Pathan: Acha to Phir apna number likh k dikhao,<
(',')/' />
O teri kher_/ / bchi sy nmbr leny ka nia treqa.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Some Realties of Life. "U love someone U marry someone else. The one u marry becomes ur wife or husband. And the one u loved becomes the password of ur mail id"
by khalid hussain (few years ago!)
Koyla Film aur Koyla Ghotala Mein kya similarity
hai ??
Socho
.
.
.
.
.
.
Socho socho
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Haar gaye na
Ans :- DONO HI MOVIES KA HERO GOONGA HAI
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sheikh Sent Rs.10000$
Unsigned Cheque
To PM’s Flood Relief Fund & Wrote.
” Cheque Is Unsigned Becoz,
I Don’t Want Any Publicity.”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: pappa agar main exam pass karunga to kya doge?
Pappa: ek cycle dilaadoonga
Santa: agar fail hua to?
Pappa: 10 cycle dilaaunga
Santa: woh kyu?
Pappa: padhaai bandh karke cycle shop khol lo
by Pak101.com (few years ago!)
Mareez Doctor Se: Main ek Month se Rs.50 ki Rozana Dawa Khaa Raha hun.
Lekin Mujhe koi Faida Nazar Nahi Aa Raha.
Doctor: Acha to Mai Aapko Kal Se Rs.40 ki Dawai Donga.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Excuse me sister thats my seat.
Girl : Okay but i’m not your sister,
My father never touched your mom.
Boy : True, but my father did.
Moral : Don’t be over smart
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Aadmi chila raha tha "PRIME MINISTER kutta hai"
Police wale ne 1 thappar maara or bola "chal thana, P.M. ki insult karta hai?"
Aadmi bola "maine to Japan ke P.M. ke liye kaha tha".
Police wale ne 2 thapper or maare or bola "bewaqoof banata hai? Humein nai pata kon sa P.M kutta hai?"
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: B0llywo0d Meray Peechay Hai,
Modeling Ki Offerz Ho Rahi Hain.
Magr Mera K0i Mood Nahi,
Or To Or Local
T.V Walay To Abhi Tak Meray Peechay Paray Huay Hain.
Mintain Kr Rahay Hain.
Banta: Acha Wo Kesay?
Santa: Instalments Per Lia Tha Na. . .!
by hearthackervsgirls (few years ago!)