Some Realties of Life.
Some Realties of Life. "U love someone U marry someone else. The one u marry becomes ur wife or husband. And the one u loved becomes the password of ur mail id"
by khalid hussain (few years ago!) / 836 views
Similar Jokes
SON: Abba idher AA.
MOTHER: Aise nai boltey beta, Abba ko izat ke sath bulate hain.
SON: Abba Izzat k sath idher aa ja
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sagar Ki Geeli Ret Par Ek Ladka Betha Tha.
Usne Apne Sath Bethi Ladki Se Pucha: "Tum Bolti Kyun
Nahi?"
Wo Palkein Jhuka Kar Muskurai Aur Ret Pe Likha, "Muh Mein
Gutka Hai"
Kitni Sharif Ladki Hai Yeh
by Pak101.com (few years ago!)
Patni:Jb tum Desi pite ho,muje Paro kehte ho.
Beer pite ho to Darling.
Par aj Bhootni Q kah rahe ho?
...
Pati:Aj maine SPRITE piya h, Seedhi bat no bakwas.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ke radio me kuch problem ho gayi to aur
kharab ho gaya
Usne radio khol kar dekha to ek mara hua chuha
mila
Ye dekh kar sardar gussa ho gaya aur bola : Ye
chalega kaise?
Sala singer hi mara pada hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A lecturer delivering a talk on the demoralizing effect of legal separation said, "Love is a quest; the proposal a request; the giving in marriage a bequest; the actual marriage, a conquest."
"What is a divorce?" a voice from back asked.
Swift as lightning came the reply,"Ah, that's the inquest."
by Mohammad Ali (few years ago!)
Maa Bete Se:Uth Jaa Kmbakhat
Dekh So0raj Kb Ka Nikal aya Hy..
Beta:To Kya Hua Amma
Wo Sota B To Mjh Se Pehle Hy
by Pak101.com (few years ago!)
3 Sardar picnic par samose leke jaate hain. Vo pepsi le jana bhool jate hain. chote sardar ko pepsi lene ke liye bheja jaata hain .vo is shart par jata hai ki uske aane tak koi samose na khaye.
Sardar ko gaye 1 din ho jaate hai 2 din 3 din 4th day 2no sardar samose khane ke liye haath badate hai ki chota sardar ped ke piche se nikalta he oye!! Tum samose khaoge to nahin jaunga.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor 2 Injured Patient:
Jab Car Ek Lady Chala Rahi
Thi To Tumko Road Se Door
Chalna Chahye Tha!!
Patient:
Konsi Road?
Main To KHAIT ME LOTA LE K
BETHA THA..
by Pak101.com (few years ago!)
Punjabi shaadi ki party me DJ ne puchha: Kab tak
bajaana hai?
Host: 8-10 peg tak baja lo, uske baad to ye sab
generator ki aawaz par bhi naach lenge!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Asmaan me tum ho, samundar me tum ho, zamin pe tum,
hawa me tum,jahan bhi dekho tum hi tum ho.
DOMEX wali aunty thik kehti thi KITANU har jagah hote hain.
by Pak101.com (few years ago!)