women

A Boy Said:
Its Easier To Pick Up A Girl Of Weight 50 Kg, Wen?
in Romantic Mood
Bt

......Its Quite Difficult To Pick Up A
"Bori Of Atta" Of Weight 20 Kg
Wen?
Mother says ;-)

by ubaid ur rehman (few years ago!) / 967 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa runs in 2 Banta's house

Santa runs in 2 Banta's house and shouts 2 him....
SOMEONE HAS STOLEN UR CAR!"

BANTA SAYS "DID U C WHO DID IT?"

SANTA SAYS "NO BUT I NOTED THE REGISTRATION NUMBER!!

by Pak101.com (few years ago!)
Subah Se Ghar Se Bahar Hu

Santa Ne Bus Me Ek Ladki Ko Chhed Diya

Ladki: Tumhare Ghar Me Maa Behen Nahi He Kya??

Santa: Kya Pata Me To Subah Se Ghar Se Bahar Hu

by Pak101.com (few years ago!)
Hair Transplant Karne Wali CompnyHair Transplant Karne Wali Compny

Hair Transplant Karne Wali Compny Ne Add Banaya.
.
.
.
.

Sheher Se Ayen Ya Pind Se.
.
.
.
.
.
Humen Humdardi Hy Sirf Apki
Tind Se;-)

by Pak101.com (few years ago!)
yaar meri biwi

Santa: yaar meri biwi ghar chodkar bhag gai..

mona: tune use pyar se nahi rakha hoga,

santa: nahi yar sagi behan se bhi badkar rakha tha..

by Pak101.com (few years ago!)
yara ham ko shak he

aaik pathan darwaza khol k naha raha tha

kisi ne poocha LaLa aisa kion karte ho ?

Pathan : yara ham ko shak he khamein darwaze ke neechey se koi dekhta he…….

by hearthackervsgirls (few years ago!)
In bio practical:

In bio practical:
Examiner: Tell me the name of this bird by seeing its legs only?
Sardar: I don't know.
Examiner: You r failed, what's your name?
Sardar: See my legs & tell my name

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Khargosh F.Sc Mai

Khargosh K F.Sc Mai Aye 75% Marks

Kachway K 50% Phr B Kachway Ka Univrsty Mai Admision Ho Gya

KAISE? Sports Basis Pe Na Yar
Bachpan Mai Race Nai Jeeta Tha

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne oxford universty mein

Pathan ne oxford universty mein 1st Positon li News channel walu ne pucha

K ab kia kro gay? Pathan

bachpan se aik khuwab hy
k hum apna tandoor khole GA.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ki Mah Ki Death

Sardar Ki Mah Ki Death Ho Gai,

Ek Saal Bad Sardar Ka Baap America Sa Wapis Aya,
Us Na Poucha Teri Mah Kahan Ha,
Sardar Bola Wo To Pichlay Saal Hi Mar Gai Thi,
Sardar Ka Bap Ronay Lga Or Bola
Kuttay,Kaminay To Tu Na Mujhay Btaya Q Nhi,
Sardar Bola,

Me Na Socha Surprise Don Ga…;->

by Pak101.com (few years ago!)
Angry boss: Tumne kabhi Ullu

Angry boss: Tumne kabhi Ullu dekha hai?

Executive (sar jhukate hue): Nahin sir.

Boss: Niche kya dekh rahe ho ? Meri taraf dekho.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook