Tumhari gaadi kaisi

MAKKHAN- Tumhari gaadi kaisi condition me hai??

DHAKKAN- Horn k alawa sab cheez aawaz karti hain!! :-|

by Pak101.com (few years ago!) / 1031 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

smart girl

Really Girls are very Smart...=P
.
Girl: Apple ka Rate kya hai?
.
Applewala: 100 Rs ke 10,
.
Girl: kuch kam karo na plz..
.
.
.
Applwala: Acha aap 80 ke 8 lelo
.
.
.
.
.
.
Girl: Thanku,
dedo...
ye huyi na Baat... :p =D
.

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
pathan

1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata

by @irha@ (few years ago!)
Teacher Se Pyar

BOY: Bada mushkil hai TEACHER se pyar karna..

Friend: Kyon??

BOY: Loveletter bheja tha... 7 mistakes nikal di..

by Pak101.com (few years ago!)
Pakistani Innings

What did the spectator miss when he went to the toilet?

The entire Pakistani Innings.

by Pak101.com (few years ago!)
Waqt Ke Sath Sath Tum Bhi Badlo

Baba Saxidas Ji Ki Mahaan Baaton Mein Se Ek Baat.

Samaye Par Aadatein Nahi Badali,
To Woh Aadatein Life Ban Jati Hai,
Aise Hi Samaye Par Girlfriend Nahi

Badali, To Woh Wife Ban Jati Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
soraj muj se pahly sota hay.

Maa bete se: uth jaa kambakhat dekh
sooraj kab ka nikal aaya hai
Beta: to kya hua amma wo sota bhi to
mujh se pehle hai.

by Rizwan Ajmal (few years ago!)
apna clinic khol lon.

Doctor apne dost se: yar soch raha hon k is gaon main apna clinic khol lon.
Dost: Yar tumhara khyal to naik hai magar yahan ka qabristan chota hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa se uske pita ne pucha:

Santa se uske pita ne pucha: Tumhari class mein sabse mehnati student kon hai?

Santa: Sabse mehnati to mein hi hu.

Pita: wo kaise?
Santa: homework dikhane ke baad sare bache baith kar pdhai karte hain, tab mein akela hi pichli bench per khada rehta hu.

by Pak101.com (few years ago!)
Karan Johar bar me

Karan Johar bar me Beer peene aaya..

9 bottle peene ke baad,

Waiter :Aap ko chadhti kyu nahi?

Karan :"Main mard hoon"

Waiter: Chadh gayi saale ko...!!

by Pak101.com (few years ago!)
Patient to Doctor

Patient to Doctor: Apne nurse bauhat aachhi rakhi hai,

uska hath lagte he main theek ho geya..!!

Doctor: Janta hoon, thhapad ki awaaz

mujhe bhi sunai di thi.. :p:p

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook