Biwi pathan se
Biwi pathan se:
khan hum ko hamara salgirah me chain gift karna.
pathan: wai qurban!
Laalay ki jaan!
zaroor dega batao
CYCLE KA DE
YA moter cycle KA?..
by Pak101.com (few years ago!) / 1091 views
Similar Jokes
Pathan galti se samunder me gir gaya…. Doobte doobte uske hath me machli aayi….use pakad kar bahar pheka aur bola Ja tu toh apni jan
bacha le…;-)
by Mohammad Ali (few years ago!)
Mana K PAKISTAN Azad Ha,
Our Is Main,
HYDERABAD
FAISALABAD
ISLAMABAD Ha..
Laikin Apnay KARACHI Ki Apni Hi Bat Ha.
Jis Main,
LIAQTABAD
KARIMABAD
NAZIMABAD
QUAIDABAD
GREEBABAD
SHAREEFABAD
AZEEZABAD
HUSSAINABAD
MEHMODABAD Ha…
Our In Sab Ka Baap ABC Ha,
Jis Main HUM Abad Hain..
New Message Ha Taza Taza.
Phenk Do Market Main.
Geo ABC walo’…. :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ram aur Ravan seriously yudh kar rahe the.
Ravan: chal bye.
Ram: kyon, darr gaya kya?
.
.
.
Ravan: abe, piche dekh, Rajnikant aa raha hai.:V.5
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Pathan Apne Kamre Ko Paint Ker Raha Tha..
Us ne Sirf Chhat Ko
"White" Paint Kiya..!
Aur
Baqi Deewaron Pe Likh Diya..
.
.
.
.
.
.
.
.
."Same As Above":
by Abdul Basit (few years ago!)
Ek ladka apni pados ki Aunty ko
ghar chorhne gaya .
.
Aunty ne bola - Beta raat bohot
ho gai hai, tum
yahi BITTU ke kamre me sojao.!
.
.
Ladka bola - nahi Aunty me yahin
SOFA par so jaunga
.
.
Agle din Subah ek Bohot hiSundar
ladki CHAI le kar aai .
.
.
Ladka - Aap kaun ho.......??
.
.
Ladki - Me BITTU. Aap kaun.....??
.
Ladka - Mai ullu ka pattha
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:ye tum books ki bajae kia le aae ho?
Pathan:ustad g ap ne hi kaha tha k kal tareekh parhaon ga is lye me celendor le aya hun
by Sabir shah (few years ago!)
After 15 years of marriage a wife asked her
husband to describe her.
He looked at her slowly and then said: “A-B-C-D-E-F-
G-H-I-J-K”.
“What does that mean?” she asked.
“Adorable, Beautiful, Cute, Delightful, Elegant, Fashionable, Gorgeous, and Hot”
he replied. She smiled happily and then asked, “What about I-
J-K?”
He replied, “I’m Just Kidding!” .. Men will be men
by A. Sami (few years ago!)
Santa Delhi Se Mumbai Apne Ek Dost Ke Paas Gaya To Dost Ne Haal Chaal Puchha.
Santa Dukhi Hote Hue Bola: “Kya Batau Yaar, Raat Bhar Train Mein Neend Hi Nahin Aayee, Upar Ki Seat Mili Thi”?
Dost: “To Exchange Kyun Nahi Ki Seat”
Santa: “Arrey Bewakoof, Kis Se Karta, Neeche Ki Seat Pe To Koi Bhi Nahi Tha“
by Pak101.com (few years ago!)
Father to Son: Sath walon ki larki ko dekh lo,
wo exam mai "First" ayi hai, owr tum..
.
Son: Usi ko tu dekhta tha,
tabhi tu "Supply" ayi hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wife: why are you talking in slow tone on phone?
Husband: I’m talking with sister.
Wife: then what’s the reason to talk in slow tone.
Husband: she is your sister.
by Pak101.com (few years ago!)