humari amma aur abba humse
shehzada saleem: humari amma aur abba humse
aitna pyar karte tahe k humare sone tak
humare pass baithe rahte aur hum phir bhi na sote.
wazeer: isiliye to aap iklote rah gaye.
by Pak101.com (few years ago!) / 859 views
Similar Jokes
Gayon mein aik shakhs ka inteqaal ho gia aik saheb tazyat kay liye in kay betay kay pas gaye aur poocha marhoom ko kia bimari thi.
Betay nay jawab mein kaha burhapa khood aik bimari hai.
Woh saheb bolay: Waqai hamaray mohallay mein bhi teen char bachay isi bimari mein maray hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek ladki ko dekha to aisa laga. dusri ladki ko dekha to vaisa laga par dono ne thappad mara to ek jaisa laga.
by Pak101.com (few years ago!)
Admi:Santa aap ka aik dant blue Q hai?
Santa:Yaar main ne ink lagayi hoyi hai,
Admi:Hain! Wo Q ji
Santa: oye khoty "bluetooth" da zamana hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar:Ye Bacha tmara kia lagta hy?
Pathan:Ye Hamara dooor ka saga bhai hy.
Srdar: Dooor ka saga bhai?
me smjha nai?
Pathan: Is k or mere drmiyan
13 Behen Bhai hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ladki Ne Apne Premi Ko Ek Din Dukhi Man Se Bola
Ladki: “Main Maan Banne Wali
Hoon”
Ladke Ne Ye Suna Aur Chilla Ke Bola: “Nahiiiiiiii”
Ladki: “Oye Pagal Main Teri Maan Banne Wali Hoon, Tere Baap Ne Mujhe Purpose Kiya Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar ko Pathanoo Ney Bohaat Mara:
.
Kyon K
.
Usne Video Shop Per Ja Kar,
.
Sirf Itna He Kaha
,
,
,
MY NAME IS KHAN
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ki collage mein ek friend bani
usne ek sher sunaya
Santa ka sher:Is tarah mujhe apni taraf mat khicho sanam branded t-shirt hai fat gayi to bahut marunga
by Pak101.com (few years ago!)
Beta:papa aaj meri girlfrind ka birthday ha Use kya du
Papa:dekhna me kaisi hai
Beta:mast hai
Papa:mera number de da
by hearthackervsgirls (few years ago!)
After robbing d Bank, robber 2 clerk: Did u see me
robbing?
Clerk: Yes.
Robber shot him dead & asked d next clerk: Did u?
2nd clerk: No, But my wife saw u!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dr Sahab Plastic Surgery karvane me kitna kharcha ayega
Dr:5 lakh
Sardar: Agar 'Plastic' hum de to?
by hearthackervsgirls (few years ago!)