Sach btao ye 100 ka note kha
Baap:Sach btao ye 100 ka note kha se laye
Beta:Mjhe gali ME para hua mila.
or agr yaqi na ho to bahr ja k dekh lO,
1 admi Abi tak dhund rahA Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 879 views
Similar Jokes
Larki Mandir Me-Hai Bhagwan
Kisi Samajhdar Aadmi Se Meri Shadi Karwa Do
Bhagwan-Ghar Chali Ja Beti
Samajhdar Aadmi Kabi Shadi Hi Nahi Krte
by Pak101.com (few years ago!)
Santa :agr talab me aag lag jae to machlian kahan jaen gi?
Banta:bewakuf k bachy itna bi nai samjhte,machlian darkhat pe charh jaen gi.
by Sabir shah (few years ago!)
When Some1 Touches U and U Don't Feel it, It's
Ignorance.
When Some1 Touches U and U feel it, It's Love.
When Nobody Touches U and U Still Feel it, Bhag le
beta "BHOOT" hai. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: Khan Sahab aapke kitne bache hain?
Pathan: 13
Sardar: 13 bache woh kese?
Pathan: Susral walon se wada ker k aaya tha k biwi ko khali pait nahi rakhon ga.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher: Batao Zamin Or Chand Ka Apas Me Kya Rishta He
Pathan: Bhai Behn Ka
Techer: Wo Ksy?
Pathan: Q K Log Chand Ko Mamu
Or Zmeen Ko Maa Khty Hen.
“Geo Pathan”
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek shikari jungle mein rasta bhool gaya. Kai din tak jungle mein bhatakta raha. Aakhir us ney ek aarzi jhonpra banaya or us mein rehna shuru ker diya.
Kuch din baad usey tez bukhaar ho gaya. Us ki talash keliey redcross waley nikley or kuch din baad us ki jhonpri key paas pohanch gyey jis key ander woh sahab bukhaar sey nidhaal, or marney key qareeb they.
Redcross walon ney darwaza khatkaya. Ander sey murda si awaz aai, kon hey?
“Ham red cross waley hein”
Shikari bola: Khuda keliey yahan to meri jaan chor do. Mei ney apney daftar mein chanda dey diya tha. Ab mein darwaza khol ker dobara tumharey phandey mein nahi phansoon ga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
One day there were 2 strings in a park.One string went on the swing and the other one went on the slide.While the string which went on the slide went on the round about.While the other string which went on the round about made a tangled mess.And the string which went on the swing said he is driving me mad.
by Hina Ali (few years ago!)
1 Pathan Bap Ki Death Par Bohat Roya
Phir Uski Behan Ka phone Aya,
Pathan Or B ziada Rone Laga
Logon Ne Pucha,kya hua?
Pathan: Meri Bahan K Abu Ka B Intiqal Ho Gya
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar park me baitha tha.
Friend:Kya kar raha hy?
Sardar: Badla le Raha hon!
Friend: Kese?
Sardar:Waqt Ne muje barbad kia hy ab ma waqt barbad kar raha hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Market Ja Raha The Achanak Ek Ladki Usse Takrai Aur Boli.
Ladki Muskurate Hue: “I Am Sorry”
Santa Khush Hote Hue: “I Am
Santa Singh, Nice To Meet You Miss Sorry“
by Pak101.com (few years ago!)