Wat Is Proved??
Legal Voting Age Fr Boys- 18yrs..
Legal Marryng Age Fr Boys- 21Yrs..
Wat Is Proved??
"Its Tougher To Control A Wife, Than A Country" !!!
by Pak101.com (few years ago!) / 1067 views
Similar Jokes
When your wife
- worries about you,
- fights with you,
- looks for your attention for no reason,
- becomes jealous with you,
- shares her joy & sorrows with you, and
- pesters you with eat this and that,
do this and that,
it means SHE CARES.
• When she stops caring,
that’s when you should be worried.
by A. Sami (few years ago!)
Height of Insult on FB *
.
.
GirL : " Why U LIKE aLL my Comments, Posts & Photos?"
.
... .
.
.
.
BoY : " BeCoz, I wanna See UnLike On Them aLL..!!! " :-P :D
by Pak101.com (few years ago!)
Sub se ziyda khushi kis waqt hoti hai?
Jb ap computer chair se uthne lagen aur light dobara aa jae.
by Sabir shah (few years ago!)
1 Macchar presaan baita tha.2sre ne pucha kya hua?
1st-yaar gajab ho rha h
Chuhedani me chuha,Sabundani me sabun Mgar macchardani me admi so rha he
by Pak101.com (few years ago!)
Girl : " What do you like in me? "
Boy : " those 2 big white balls having black dots in it.."
Girl : " what??? "
Boy : " yes, your eyes.."
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik pathan masjid se joota churata pakra geya
Logon ne kaha ess ki tind kar doo
Woh pathan masomiat se bola
Meharbani kar ke aik paoon wapis le lain or Meri fauji cutting kar dein
by hearthackervsgirls (few years ago!)
ek techer ko susu ke naam par bahout sakht nafrat thi
techer ne students se kaha jab susu aaya to bolna - "AAP aaya hai" ek din student ko PAUTTI aa rahi thi aur wo buri buri shakle bana raha tha, techer "AAP aaya hai" student nahi "AAP ka BAAP aaya hai"
by Shahryar (few years ago!)
Laloo dials a number. A girl receives the call.
Funny Laloo: Who r u?
Girl: Seeta here.
Funny Laloo: Maine Patna phone kiya tha, yeh to Ayodhya mil gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Shaadi ke baad pati ne pucha: Tumhare shadi se pehle kitne boyfrnd the?
Wife ne 1 lifafa dia.. Jisme chawal ke kuch dane aur 200 Rs. the.
Pati: Ye kya?
Wife: Main jab bhi boyfriend banati thi to 1 chawl ka dana isme daal deti thi.
Pati (Dane gin ke): Bus 7? Aur ye 200 Rs. Kyun?
Wife: 4 killo chawal bech diye the
by tanveer hussain (few years ago!)
Teacher: “I killed a person”
convert this sentence into future tense.
Sardar: The future tense is “u will go to jail”.
by tanveer hussain (few years ago!)