Beta 2 Bistar kyun
Santa: Beta 2 Bistar kyun lagaye?Son: Ghar Pe 2 Guest ane hai.Santa: Kaun?Son: Mummy ka Bhai aur mera Mama.Santa: Fir 1 or laga, Mera Sala bhi aa rha hai!
by Pak101.com (few years ago!) / 1046 views
Similar Jokes
1 ladki COKE pi rahi thi,
achanak usme se 1 Machar nikla or bola "MAA"
Ladki-Me teri maa nhi hu.
Machar- Aisa na bol maa me teri COKE se nikla hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Yara mene mobile mai ganay load karwanay hen?
.
Shopkeeper: Acha card hai?
.
Pathan: Kaun sa card?
Shopkeeper: Memory card.
.
Pathan: Nehi yara ye card to nehi ha megar Shanakhati card hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Pathan 2nd Pathan Se Puchta Hy K, Yara Kya Tm Ne Generator Ma
Petrol Ki Jaga COCACOLA DALA HY?
2nd Pathan; Nhn Yara
1st Pathan: To Yeh Brrrr Brrrr Q Krta Hy?
by Pak101.com (few years ago!)
Wife to husband:- Tum bahar jate ho toh hamesha darr laga rehta hai
Husband:- Don’t worry jaldi aajaunga.
Wife:- Tumhari issi baat ka toh darr laga rehta hai..
by haleema sadia (few years ago!)
Us ne milnay ki bi ajeeb sharat rakhi hai
faraz
cycle pe aana wo bi bagair seat k.
by Sabir shah (few years ago!)
Do dost film dekhnay gaye rastay main pan ki dukan se paan khareed liya , aur aagey peeche beth gaye,
beech film main aagey bethay dost nai mushkil main kaha yaar peek jama hogayi hai kia karoo
peechey walai ne kaha yaar aglay ki jaib main dalday tou usne kaha n bahi is tarah touu s ko pata chal jaye ga
tou peechay walai ne kaha abhi tak tujh ko pata chala ?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy-Whats is d Differance between Personal & Secret?
Girl-Dear,
U r My Lover.. Thats Personal
&
Ur Friend Is Also My Lover..
Thats Secret
by Raju (few years ago!)
Aik aadmi jangal jangal se guzar raha tha
Lion: "aaj mein tumhara khoon pi jaaonga".
Aadmi: "mera khoon thanda hai, mere piche aik nojawaan aaraha hai us ka khoon garam hai uss ka khoon pina."
Lion: "nahi, aaj mera dil cold drink pine ko ji chah raha hai."
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A Pathan Calls Wife
Ghar Nhi Aa Skta
Car Ka Steering Gera Sb Chori
Ho Gya
After 5 Min
He Calls
Aa Rha Hu
Galti Se Pichli Seat Pe Beth Gya
Tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Raat film main ek chudail kabhi mere aage, khabhi mere peechhe ghoom rahi thi…
Jeeto: Koun si film thi ?
Santa: Apni shaadi ki movie thi!
by Pak101.com (few years ago!)