EK VILLAGE KI AURAT CHEQUE
EK VILLAGE KI AURAT CHEQUE CASH KARANE GAYI
CLERK;SIGN KRO
AURAT:KAISE?
CLERK:JAISE KHAT K END ME LIKHTI HO.
AURAT NE SIGN KIYA "TOHAR MUNNE KI AMMA"
by Pak101.com (few years ago!) / 918 views
Similar Jokes
Munna: Bolay to apun ko tera operation dobara
karna paray ga.
Patient: Kyun???
Munna: Kyun k apun kay rubber k gloves teray
andar hi reh gaye hain.
Patient: Agar yeh baat hai to mujhay jaanay do.
Mien tumharay gloves ki payment kar doon ga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Larki: Mairy ammi ko tum boht pasand aye ho
.
Pathan: Kuch bhi ho, hum shadi tum se hi karega
by Mazhar Khan (few years ago!)
Breaking News
ATM @ Gulshan-e-Iqbal Is Jammed &
Not In Working Condition
.
.
.
Because
.
.
.
Sardar’s Wife Put Hair pin In Machine
When It Said”, Enter Ur PIN”
by tanveer hussain (few years ago!)
2 Choohay Bike pe Ghoom rhy thy.
1 hathi ne lift mangi..
Itnay me 1 choha khara ho k bola..
Dekh lay Phir teri MAA Kahy gi k Lafango k sath ghom ra tha.:D;)
by Pak101.com (few years ago!)
Dost: Santa G apki BV ap k dost k sath park me bethi hy.
Santa park ka chkar lga kr wapis aa kr dost se
Ja yar
aywain chakkar lwaya e,
O te mera dost e nai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Munna: I Sent love letter 2 my Girlfriend everyday.
for 3 years.
Circuit: Then what hapned?
Munna: Nothing she married da postman
by Pak101.com (few years ago!)
Class Mein Techer Ne Bachho Ko Kaha Ki Apne Teacher Ke Uper English Mein 15 Lines Essay
Likho,Kuch Der Baad Madan Khada Hua Aur Teacher Se Poocha,Sir, Haramkhor Ko English Mein Kya Kahte Hai?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ke bagiche me bahut podhey they.
Sardar ne naukar se bola, podho ko pani dal do.
Naukar bola "sahib barish ho rahi hai" sardar : abe budhu chatri pakr ke dal lo
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi nahi karsakta gharwale mana karrahe hai. Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai. Sardar= 1 biwi aur 3 bacche…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar to pathan!
yar jahaz jab chlta hai to us ka
darwaza q band hota hai?
pathan”
kafi dair sochny k bad.
yar koi (juice) wala na char jay.
by Tanveer Hussain (few years ago!)