Kamjori hai
Doctor-"Kamjori hai, Fruite khaya karo chilke sahit."
after 1 hour,,,
Santa-"Mere Pet me Dard ho raha hai."
Doctor-"Kya khaya tha..?"
Santa-"Nariyal chilke sahit...
by Pak101.com (few years ago!) / 916 views
Similar Jokes
FB page Admin hone ki sabse badi
problm....
.
.
.
.
Sari ladkiyo ko lagta ki iski to
pahle se hi girlfrnd hogi :-)
.
.
.
. .
.
.
.
.
.
.
.
Unko kya pata isee vajah se aaj
tak
single hu mai
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar Ji Ki Shadi Hui.
Rukhsati K Waqt Dulhan
Pehle Maa K Galay Lag K Roi,
Phir Baap K, Phir Bhai Aor Behan K Galay Lag K Roi.
Sardar Ji Ne Dulhan Le
Jane Se Inkar Kr Dia Or Kaha
Aey Twade Kolon Chup Nai Hondi Te Mere Kolon Kinj Howe Gi.
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU ne naya Saloon khola.
1 Aadmi Shave karane aaya.
GOLU-Muchhe rakhni hai?
Man-Ha.
GOLU Muchchhe kaat ke-Lo ji rakh lo jaha rakhni hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ek Jyotish Ke Paas Kundli Dikhane Gaya.
Jyotish: “Tera Naam Santa Singh Hai?”
Santa: “Ji Maharaj”
Jyotish: “Tujhe Do Ladki & Ek Ladka Hai?”
Santa: “Ji Maharaj”
Jyotish: “Tune Abhi 10 Kilo Chawal Kharide Hai?”
Santa: “Haan, Oye Aap To Antaryami Ho”
Jyotish: “Bete Agli Baar Aana, To Kundli Lana Ration Card Nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Hum Loug Hamaisha KARACHI Ko 1 Acha Shehar Nahi Samajhtay,
Our Iski Burai Main Lagay Rehtay Hain..
Hanlan K KARACHI Dunia Ki Wo Wahid Our Azeem Jagha Ha,
Jaha ABC Rehta Ha… :D
Taaliyaaaaaaan
(‘.’)/
/)( Beth Jayen Beth Jayen.
Doosron Ko Bhi Azeem Insan Dekhnay Dain…
Shukriya ;)
Jalny Walay Pleaze Side Pay Rahain ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Larka: Mene socha Tm Miss Kr rhi hogi, Call Krlon.
Larki: Acha Or Jo 1 Ghnte Phle ki thi Wo?
Larka:
Sorry Ghalti se dobara Tmhara Nmber Mila dia..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Me samja k wo mujh koi SONG suna rahe hai FARAZ
magar us na
Va Gujra va.
Va Gujra va.
keh k apne bhai ko bula liy :(
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl: Peer ji.. Mere 2 Affairs hain.. Un Dono mai kis k sath Shadi hogi??
Wo khushnaseeb kon hoga??
Peer: pehle se Shadi hogi aur doosra Khushnaseeb ho ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Child to his father: Papa why mother’s tummy is getting so big?
Father: You naughty! you know everything.
Child: No, I don’t.
Father: There’s lot of water in your mother’s belly.
Child: Oh no, then my younger brother will drown in it.
by Pak101.com (few years ago!)
Dukandar ek aurat ko kapre dikha dikha k thak gaya
.
.
.
akhir bola, mujhe afsos hai apko koi kapra pasand nahi aaya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aurat: Koi baat nahi mai to wese bhi sabzi lene aayi thi :P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)