Every woman needs

Every woman needs a husband Bcoz there are a number of things that go wrong For everything u cannot blame God or the Government

by Pak101.com (few years ago!) / 880 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Will this bus take me to jalandher

Santa Singh: Will this bus take me to Jalandhar?
Driver: Which part? Santa Singh: All of me, of
cours

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Achi Achi Baatein

“Achi Achi Baatein”

1) Bike ho ya Car,

Usko Jahaz k jesy mat urrao,

Abey Rocket smjho Rocket,,

2) Koshish kro kisi se bhi Bd-Zbani na kro,

Direct Sir phaar do,,

3) Taaleem hr kisi ka Haq hy,

Isliye sochein k Zyada Parh kr ap kahin kisi ka haq to nahi Maar rahy..!

by Pak101.com (few years ago!)
Apka weight kitna hai?

Dr: Apka weight kitna hai?
Patient: Chashme ke sath 75 kgs.
Dr: Aur bina chashme ke?
Patient: Woh bina chasme ke toh mujhe dikhta hi nahi...

by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik sardar cycle pe faqeer k pas se guzra

Aik sardar cycle pe faqeer k pas se guzra..
Faqeer ne kaha ALLAH k nam pe kuch dy do!
Sardar cycle rokte hue, chal peeche beth tujhe jhulay doon.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor sahib mujhy door ka nazar nahi ata

Mareez: Doctor sahib mujhy door ka nazar nahi ata !
Doctor: Asman par dekho, wo kia hai??
.
Mareez: Chand
Doctor: abhe es se agay kia farishty dekhega??

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Sasural Gaya

Santa Sasural Gaya
Uski sasu ne use 7 din tk subeh-sham Palak ka sag khilya
8ve din pucha kya khaoge
Santa- khet dikha do khud hi char Aunga.

by Pak101.com (few years ago!)
A Classic

THIS IS A CLASSIC ::
Santa ne facebook pe apna account banaya
aur apni WALL pe likha :
“Yaha thukna mana hai”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl PATHAN se

Girl PATHAN se
Jb ap k pas mobile hy or mere pas b mobile hy to ap ne LETTER kyo bheja?

Pathan:O humne tumko call kia thaus me baji boli plz TRY LETTER.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan

Joota chupai ki rasm K waqt dulhay ki ek sali ne kaha men to 1100 lungi,
2nd sali boli men to 2100 lungi,
peeche se ek PATHAN bola 2310 mango,
us mai FM B hy...

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Customer To Banker

Agar Mian Aaj Cheq Deposit Karwata Hu Tou Kab Tak Clear Ho Jaye Ga?
Banker: Sir 2, 3 Din Lagay Gay.
Customer: Dono Banks Amnay Samnay Hain Phir Itnay Din Kio?
Banker: Sir Procedure Tou Follow Karna Parta Ha..
Ab Jesay K Agar Aap Qabristan K Bahir Accident Main Mar Jatay Hain,
Tou Pehlay Aap Ko Ghar Lay Kar Jayen Gay,
Ghusal Daingay, Kafan Pehnayen Gay,
Janaza Parhain Gay.
Ya Wahi Martay Hi Gaar Tou Nahi Dengay?
Customer: Lanat Teri Misal Pay Manhoos :D

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook