8 yrs boy Ladka
8 yrs boy Ladka - "1 bidi ka bundle dena."
Dukandar - "Kya re iss Umar me hi Bidi pine laga."
Boy - "Nahi Ye mere Chote Bhai ke liye hai Mujhe 1 Paket Willes dedo.
by Pak101.com (few years ago!) / 985 views
Similar Jokes
Boy To Girl :
You Look Like A Barbie !
...Girl :
Thanks!
So You Mean
I m Tall And Beautiful ?
Boy:
No, Plastic And Without Brain..
by Pak101.com (few years ago!)
One day a foreigner came to sardar’s village.
He asked if there any great man born.
Sardar replied, ” No sir! only small babies born
here.”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: Main us Aadmi se shaadi kar0n gi, Jo sara din laga rahy magr us sy kch na ho. . . ;)
.
.
.
Boy: Misbah pe nazar hy teri haan... =P
Bari tezz hy tu? =D
by Abdul Sami (few years ago!)
Larki Doctor se:
Meri Skin Bohat Ziada Mulayem, Soft aur Sensitiv ha aur Mera Rung B Bohat Gora hai, Main Raat ko kya Laga kr Soya kron?
Doctor:
"KUNDI"....
by Mohammad Ali (few years ago!)
Shocking
Story
Aik Larki ke pass unknown call Ayi,.
Larka:
Do u have boyFriend?
Larki:
Yes I have,
But Who are
u?
Larka: Tera bhai Ho ruk Ghr ake Batata hun.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek baar ek ladka rastey mein chalte chalte ek gadhe ke samne gir gaya.
Tabhi ek ladki ne use chhedte hue kaha, Apne bade bhai ka aashirwaad le rahe ho kya?
Ladke ne palat kar jawab diya, Sahi farmaya bhabhi ji
by Pak101.com (few years ago!)
Log Bus Ke Intezaar Main Khade The.1 Funny Bhikari Aaya,
Sab Logon Se Bheek Maangi,Paise Kamaye Or Taxi Main Baith Kar Chala Gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Sharma was filling up application form for a job.
He was not sure what to be filled in column "Salary Expected".
After much thought he wrote: YES
by Pak101.com (few years ago!)
1 Darwesh
kehta tha k
1 zamana
Aisa Aaye ga k…
“1
SMS kry ga
Or…
.
Dusra dheet bn k
Sirf prh k Muskurye ga
.
.
Astaghfirullah ! WO ZAMANA AA GYA HY.
by Mazhar Khan (few years ago!)
8 Batain Kisi K Dil Main Ap Ki Izzat Barha Sakti Hain…
1) SALAM Krna
2) Kisi Ko Jaga Daina
3) Asal Naam Say Pukarna
4) Bila Wajah Behas Na Krna
5) Doosray Ki Baat Bhi Tahamul Say Sunna
6) Apni Ghalti Tasleem Karna
7) Bina Puchay 03151234567 Pr
Rs.50 Ka Eazy Load Karwana
8) Point Numbr 7 Pay Zyada Tawjjo Daina.. :P
by Mazhar Khan (few years ago!)