Tum Toh Chahte Ho K Main Mar Jaon
Wife : Tum Toh Chahte Ho K Main Mar Jaon
Aur Meri Tamam Cheezai?
Tumhari Ho Jaye?
Hasband : Lehhh, Eddddi Tu Benazeer?.
by Pak101.com (few years ago!) / 907 views
Similar Jokes
Doctor: Aapko pata hai sharab peena haanikaarak hai…. aur is baarey main mujhe aapse baith kar baat karni hai.
Patient: Theek hai doctor, Sham ko chandni bar mein milte hain wahan baithte hain……
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor apne dost se: yar soch raha hon k is gaon main apna clinic khol lon.
Dost: Yar tumhara khyal to naik hai magar yahan ka qabristan chota hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teen Pathanon Ne Daru Pee Ke Ek Taxi Roki.
Taxi Driver Ne Gadi Start Ki Aur Phir Kuch Der Bad Band Kar Ke Bola.
Taxi Driver: “Lo Sahab, Hum Pahunch Gaye”
Pahle Pathan Ne Use Paise De Diye.
Dusra Bola Thank You, Par Teesre Ne Ek Thapad Maar Diya.
Driver Dar Gaya, Socha Ye Pathaan To Sayana Nikla Samajh Gaya.
Teesra Pathan Bola: “Saale Araam Se Chalaya Kar, Itne Jhatke Kyu Marwaye Tune Aaj?“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ko Police Ne Accident Karne Pe
Arrest Kiya..
Judge:Aakhir Ye Accident
Hua Kaise?
Santa:Kyaa Pata Sir,
Me to so Raha Tha....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband-kya hua itni pareshan kyu ho?
Wife-munne ne 1 rupya nigal liya hai, hus-nigalne do aaj kal 1rs ka aata hi kya hai,
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Yaar Abhi Tumhare Ammi Ka
Pathan: Yaar Abhi Tumhare Ammi Ka Khaansi Kesa Hai?
.
Dost: Kaansi Band Ho Gayi,
Magar Ab Saans Ruk Ruk Ke A Rahi Hai,
.
.
Pathan: Koi Baat Nahi, Khuda Ne Chaha Tu Wo Bhi Band Ho Jaye Ga
by Mohammad Ali (few years ago!)
BOY: Bada mushkil hai TEACHER se pyar karna..
Friend: Kyon??
BOY: Loveletter bheja tha... 7 mistakes nikal di..
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
"Qarz-E-Hasna Kisay Kehte Hain"?
Pathan:
"Jab Qarz Denay Wala Paise Wapis Mangay, Aur Qarz Lene Wala HANS Day, To Usay Qarz-E-Hasna Kehte Hen"!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan Ro Rha Tha.
Admi: Kya Huwa?
Pathan: Yara Hum Udas He
Jis Sy Pyar Krta He Uska Chummi B Nai Le Skta
Admi: Kyun?
Pathan: Yara Uska Shave Bohat Chubhta He…
by Pak101.com (few years ago!)
Boy Friend on phone:
Hi dear muje teri bahut yaad aa rahi hai
I seriously miss u!
GF: Abhi to baat ki humne
BF: Arey phirse tuje hi lag gaya, Sorry!!
by Pak101.com (few years ago!)