Ager Lion ki jaga kutta jungle ka badshah hota,
Miss: Ager Lion ki jaga kutta jungle ka badshah hota,
To jungle ka kya haal hota ?
Student: Wohi Jo Aaj Pakistan Ka Hai .
by Pak101.com (few years ago!) / 924 views
Similar Jokes
Sardar G Joined New Job
1st Day He Spent 11 Hrs On Computer Boss Was Happy N Askd:
Wat He Did?
Sardar G:
Keyboard Alphabets Were Not In Order I Arranged Dem
by Pak101.com (few years ago!)
Indian: Hamare pass Kanjar hein, Kutte hein, Soowar hein,
Tumhare pass kya hai?
Pakistani: Tum hamara muqabla kabhie nahi kar sakte,
Hamare pass ZARDARI hai…..
by Pak101.com (few years ago!)
Really Girls are very Smart...=P
.
Girl: Apple ka Rate kya hai?
.
Applewala: 100 Rs ke 10,
.
Girl: kuch kam karo na plz..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Applwala: Acha aap 80 ke 8 lelo
.
.
.
.
.
.
Girl: Thanku,
dedo...
ye huyi na Baat... :p =D
by Mazhar Khan (few years ago!)
ek dost ne dosre se poocha .. yaar maine suna hai k jannat me humko hamari har pasandeeda chaze di jayengi. Dosre ne kaha.. Haaan phir pehlene pucha.. yaar mujhe ciggrette bahut pasand hai kya mujhe jannat me ciggrette mile ga..? Dosre ne kaha.. Haan milega magar ciggrette jalane keliye JAHANNUM jana padega.
by Muneeb Alam (few years ago!)
Bacha:Daddy Aaj Kal ki Aurto Par Yaqeen Nai Krna Chahiye
Baap:Q
Bacha:Kal Techr Keh Rahi Thi 3 or 3 6 Hote He
Or Aaj Bolti he 4 or 2
6 Hote He
by Pak101.com (few years ago!)
Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho
Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
.
by Shak (few years ago!)
?17. ek bar 1 ladka apni aunty k ghar jata h.
Aunty- BetA! raat bahut ho gyi h tum GUDDU k pass so jao.
Boy- nhi Aunty. main bahar sofe pe so jata hoon.
Next mrng a hot girl brings tea 4 him.
Boy asks- tum kaun ho?
girl- main GUDDU. Aap kaun?
BOY- Main FUDDU!!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan : ooy tere chote bhai ki mochain hain aur teri nahin.
2 pathan: is main kya bari bat hai,wo abbu pe gaya hai aur main ammi pe.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa:Y do u prefer prepaid connection over postpaid?
Banta:Prepaid me bahut fayda hai,
isme call k baad bill badhne ki bajaye kam hota hai
by Pak101.com (few years ago!)
Uqaabi josh Jab bedaar hota hai in nojawano mein
.
.
.
.
Le ker LUX ki Tikki ghuss jaate hai Ghusal khano mein. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)