Ek baar chinti hathi k upar beth kr
Ek baar chinti hathi k upar beth kr ja rahe hoti hain..
Raste me kacha pul aa jata ha usko dekhkr chinti boli "cross kr loge ya me utru?' :-)
:-D
by Pak101.com (few years ago!) / 996 views
Similar Jokes
Pathan 2 shopkeeper: Bhai sahb 1 rupia ka Easy Load kardo
.
Shopkeeper: 1 rupey ke load se kesi ko call karni hai ya msg?
.
Pathan: Karna tu kuch bhi nahi,
Bus aisy hi paisy urany ki adat hai
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Teacher: Will you stop looking at the clock at the wall and pay attention?
Pupil: Time will pass, but will you?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar k0 electric chair pe saza-e-maut dete huwe jailer b0la:
Sardar k0 electric chair pe saza-e-maut dete huwe jailer b0la: “btao tmhari akhri khwahish kia hai?”
.
.
.
Sardar: menu dar lag reya a, mera hath pharr lawo:)
by Mohammad Ali (few years ago!)
first friend: yar aaj main nay
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar in police station:
ay tasveeran kina diyan ne?
Police: Criminals ki jin ko arrest karna hai.
Sardar: Tay paglo, jadon khechiyan c udon e pharr lene c
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar: Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?
Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
aik pathaan ki biwi ko pathaan par bohat pyaar ayaa
Wo boli aap lakhon main aik ho
pathaan ne aik zor se chapair mari aur bola baqi 999 kon hain
by Pak101.com (few years ago!)
Munna Bhai:- a Circuit, apun k mind me 1 laucha chal rela he,
ye Bagla 1 tang utha k kae ko sota he?
Circuit:- aray simple Bhai,
bolay to agar Bagla dosri tang b utha lega to gir jai ga. . .
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ankhain band karky Ayena (mirror) ke samny khara hogia
.
Bewi ne pocha; Yai kia kar rahy ho?
.
Sardar: Daikh raha ke mai sotay howe kesa lagta hon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Malkin:Tu 3 Din Kam Pe Q Ni Ayi
Kamwali:Maine FaceBook P Status Update Kr Diya Tha
K Mai Gao Ja Rahi Hu Sahab Ne Comment B Kiya
HAVE A SAFE TRIP
by Pak101.com (few years ago!)