Marta Hua Pati Apni Patni Ko Bola
Marta Hua Pati Apni Patni Ko Bola
Pati: “Almari Se Tera Gold Set Maine Chori Kiya
Tha”
Patni Rote Hue Boli: “Koi Baat Nai Ji”
Pati: “Tere Bhai Ne Tujhe Amanat Di Thi 1 Lakh Wo
Bhi Mene Hi Ghayab Kiye”
Patni: “Mene Aapko Maaf Kiya”
Pati: “Teri Kameti Ke Paise Bhi Mene Hi Chori Kiye
The”
Patni: “Koi Baat Nahi Ji, Aapko Zehar Bhi Mene Hi
Diya Hai, Hisab Barabar“
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1080 views
Similar Jokes
Santa to Banta : Yeh bacha tumhara kya lagta hai?
Banta : yeh mera door ka bhai hai,
Santa : Door ka mein samjha nahin,
Banta : Ess k aur mere beech 8 behan bhai aur hai !
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: What r the people of Turkey called? Student: I don't know.
Teacher: They r called Turks, now What r the people of
Germany called?Student: They r called Germs.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Tum Kon Hoo
Biwi: Pagal Hogay Kya Apni Biwi Koo Bhol Gaye
Husband: Nasha Her Gham Bhola Deta He
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Major Rohail ka bacha: Teri MAA itni moti hai k sab us ko TRUCK kehte hai.
Pathan ka bacha: Teri MAA moti nahi hai is liye sab log use cycle cycle kehte hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Police: Kuch der me aapko phansi di jayegi ap ki aakhri khwaish kya hai?
Funny Yoga Guru: Plz muje Yoga position me fansi lagan. Sar Niche aur feet upar karke phansi dena.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ne Sardar Se Haath Milate Huay Us K Haath Per Kharish Ki
Sardar Bola: Khan Sahab Hum Aisa Nahi Hy…!
Pathan: O’Yara!
Pochna To Humara Farz Hy Na!
by Pak101.com (few years ago!)
1 girl: Mai ameer ladke se hi shadi karungi
2nd :baju me jo ladka h usse shadi karle, wo ameer h
1st:kese
2nd: Uske muh se pyaj ki smell aa ri hai
by Pak101.com (few years ago!)
Modern world-Ek aadmi ka Ye Sun Kar Heart fail Ho Gaya Jab uski Kaam Waali Baai Ne Kaha, Sahab!Orkut Pe Mujhe Bhi Add Karlo;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Biscuit ka packet kharid kar do barabar-
barabar tor raha tha
puchha kyon
Santa: Pretto ne bola tha 50- 50 Biscuit lane hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Makan Malik- Makan Kirya 500rs Hoga
Santa-leking apke Makan me chuhe Nach rhe hai
Makan Malik-To 50 rs me Kya katrina nachegi?
by Pak101.com (few years ago!)