Marta Hua Pati Apni Patni Ko Bola

Marta Hua Pati Apni Patni Ko Bola
Pati: “Almari Se Tera Gold Set Maine Chori Kiya
Tha”
Patni Rote Hue Boli: “Koi Baat Nai Ji”
Pati: “Tere Bhai Ne Tujhe Amanat Di Thi 1 Lakh Wo
Bhi Mene Hi Ghayab Kiye”
Patni: “Mene Aapko Maaf Kiya”
Pati: “Teri Kameti Ke Paise Bhi Mene Hi Chori Kiye
The”
Patni: “Koi Baat Nahi Ji, Aapko Zehar Bhi Mene Hi
Diya Hai, Hisab Barabar“

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1080 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa to Banta

Santa to Banta : Yeh bacha tumhara kya lagta hai?

Banta : yeh mera door ka bhai hai,
Santa : Door ka mein samjha nahin,

Banta : Ess k aur mere beech 8 behan bhai aur hai !

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: What r the people

Teacher: What r the people of Turkey called? Student: I don't know.

Teacher: They r called Turks, now What r the people of

Germany called?Student: They r called Germs.

by Pak101.com (few years ago!)
Pagal ho gaye kya

Husband: Tum Kon Hoo
Biwi: Pagal Hogay Kya Apni Biwi Koo Bhol Gaye
Husband: Nasha Her Gham Bhola Deta He

by Tanveer Hussain (few years ago!)
major rohail ka bacha

Major Rohail ka bacha: Teri MAA itni moti hai k sab us ko TRUCK kehte hai.


Pathan ka bacha: Teri MAA moti nahi hai is liye sab log use cycle cycle kehte hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Police: Kuch der me aapko phansi

Police: Kuch der me aapko phansi di jayegi ap ki aakhri khwaish kya hai?

Funny Yoga Guru: Plz muje Yoga position me fansi lagan. Sar Niche aur feet upar karke phansi dena.

by Pak101.com (few years ago!)
Pochna To Humara Farz Hy Na!

Pathan Ne Sardar Se Haath Milate Huay Us K Haath Per Kharish Ki

Sardar Bola: Khan Sahab Hum Aisa Nahi Hy…!

Pathan: O’Yara!
Pochna To Humara Farz Hy Na!

by Pak101.com (few years ago!)
1 girl: Mai ameer ladke se hi shadi karungi

1 girl: Mai ameer ladke se hi shadi karungi
2nd :baju me jo ladka h usse shadi karle, wo ameer h
1st:kese
2nd: Uske muh se pyaj ki smell aa ri hai

by Pak101.com (few years ago!)
Modern world-Ek aadmi ka

Modern world-Ek aadmi ka Ye Sun Kar Heart fail Ho Gaya Jab uski Kaam Waali Baai Ne Kaha, Sahab!Orkut Pe Mujhe Bhi Add Karlo;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Biscuit ka packet

Santa: Biscuit ka packet kharid kar do barabar-
barabar tor raha tha
puchha kyon
Santa: Pretto ne bola tha 50- 50 Biscuit lane hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Makan Malik- Makan Kirya 500rs Hoga

Makan Malik- Makan Kirya 500rs Hoga

Santa-leking apke Makan me chuhe Nach rhe hai

Makan Malik-To 50 rs me Kya katrina nachegi?

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook