Shadi se pahle aap roj gift

Patni- shadi se pahle aap roj gift dete they,par ab nahi dete,kyu? Pati: kabhi tumne machuware ko machli pakadne ke baad usey dana dalte dekha hai kya?

by Pak101.com (few years ago!) / 878 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Aqalmand Pathan

1 Pathan 4 meter lamby pipe se hukka pi raha tha
Dost ne pocha: Etny lambay pipe se kion pi rahay ho?
.
Pathan: Doctor Sahb ne tambako se door renhy ka kaha hai
…..

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Altaf bhai

Altaf bhai ko abhi tak joota nai laga to kia defect hai ??

wah wah

Altaf bhai ko abhi tak joota nai laga to kia defect hai ???

Akhir jootay ki bi to koi self respect hai !! :)

by Abdul Sami (few years ago!)
Don’t Worry Yaar Pool Is Empty

Sardar Jee As A Director :
U Should Jump 2 D Swimming Pool 4m 100 Ft Height

Hero: I Don’t Knw Swiming

Sardar Jee : Oye Don’t Worry Yaar Pool Is Empty …

by Pak101.com (few years ago!)
Buhut chahti hy

Buhut chahti hy mjhe pr iqrar nhi krti Wo Pagal hy ya Nadan
Q izhar nhi krti

English me kehti hy I LOVE YOU
Urdu me kehti hy me tmse pyar nhi krti.

by Pak101.com (few years ago!)
MagerMach

Teacher to Student: "MagerMach" ko jumly main istimal karo.

Student: Main Mastung chala jaon ga "Mager Mach" ni jaon ga. :D

by lescol (few years ago!)
A Boy Was Going With His G.F

A Boy Was Going With His G.F.

Frnd Asked : Who Is She?
Boy : My Cousin....
...
The Frend Said: Last Year She Was My Cousin....! :D

by Pak101.com (few years ago!)
Santa bakri le ker bus main chadha

Santa bakri leker bus me chadha is baat pe cndctor
ne use dhakka maar k bahar kar diya.santa bola-
Agar mere sath ladies sawari na hoti to phir mai
tujhe batata.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
car ka number

ar ka number

1 admi car main 2 lrkiyon k 7 betha hai.

Car ka No. 2989 hai,

jo Car ka number hai wohi admi ka

un larkyon say rishta hai.Batao kia rishta hoa?

Its challenge 4 u.
.
.
.
.
.
.
.
.

Answer: Nawassi

by Mazhar Khan (few years ago!)
Neend Ka Intezar

1st Pathan:
Oye Agar Raat Ko Neend Na Aaye
Tu Kya Kiya Jaye ?

2nd Pathan:
O Yara Neend Ka Intezar Karnay Se Tu Behtar Hai Aadmi So Jaye..

by Pak101.com (few years ago!)
SANTA AND BOSS

Santa sent SMS to his BOSS: Me sick, no work.

Boss SMS back: When I am sick I kiss my wife try it.
Two hours later Santa sms 2 boss: Me ok, ur wife very sweet.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook