Muje E-Mail bnana hy. Santa
Santa: Muje E-Mail bnana hy.
Santa
Santag
Santa123
Santaabc
Koe b nhe mil rha.
Major Rohail: Tum "AKALMAND SANTA" try kro 100% mil jye ga.
by Pak101.com (few years ago!) / 928 views
Similar Jokes
Log kehte hain ki khuda ne aapko badi fursat mein banaaya hai...
Theek hi kehte hain, faltoo kaam fursat mein hi to kiye jaate hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek riksha k piche likha tha ki 'Sawan ka intazar he'. Piche se ek truck aya aur riksha ko uda dia.
Aur uske pichhe likha tha 'Aya sawan jhoom ke'
by Pak101.com (few years ago!)
1 Chuenti Or Hathi Ki Love Marriage Hoi Next Day Hathi Ki Death Hogai
Chuenti Boli:
Wah Re Mohabbat, 1 Din Ka Pyar Mila, Ab Sari Zndagi Qabr Khodny Me Lag Jaigi
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Tumhe pyar karna nahi aata
Husband: To kya ye bacche internet se Download kiye hai?
Wife: Nahi ye to tumahare dost ke PEN DRIVE se liye hai!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Memon Had An Accident In His New BMW When Cops Arrived, Memon Cried ..."Officer My Brand New Car ! ! " Cops Says: "Your Materialistic Nature Makes Me Sick And You R So Blinded By Money, You Haven't Noticed That Your Left Arm Has Been Cut Off In The Accident !" Memon Looks At The Left Arm N Yells . . . "OH MY GOD - My ROLEX"
by Azhar Ali (few years ago!)
Santa:
Tum Next Janam Me Kya Ban’na Pasand Karoge?
Saradr:A Cockroach
Why?Bcoz Meri Wife Sirf Cockroach Se Hi Darti Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Insan sub se zyada mafi kis se mangta h?
BOSS k samne?
WIFE k samne?
GIRL Frnd k samne?
Nahi?
?
?
Phir
?
?
Bhikari k samne
"Maff Karo Baba,Aage Jao.....
by Pak101.com (few years ago!)
Ik din ik pathan sabzi leenay gaya or woh sabzi mandi pohncha to dekha kafi deer se sabziwala sabzi ko pani laga raha hai akhir tang aaker us ne sabzi walay see kaha jub yah timtor hosh main ajayeen to 2 kilo tol dena.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher
Batao Daryaaft or Ejaad me kya farq hai ?
Pathan
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya
or phir.
dono ne mil kar mujhe EJaad kia.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy on a date with GF:-jaan main tumse ek baat kahna chahta hoon?
.
GF:-Kya?
.
BF:-Iam already married.
.
GF:-Apne to mujhe dara he diya, main samjhi aapke pass paise nahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)