Ek ladki thi dewani si.
Ek ladki thi dewani si. Mobile lekar chalti thi,
nazre jhuka k, mobile mein kuch karti thi.
Jab bhi milti thi mujhse, yehi pucha karti thi...
Ye Mobile chalu kaise hota hai?
by Pak101.com (few years ago!) / 887 views
Similar Jokes
Pathan : Abbo semujhe ice cream le kar dain
Baap : beta bohat sardi hai ess sardi mein zukam ho jaye ga
Pathan : koi baat naheen main coat pehan kar kha loon ga
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:
wo kon si Aurat hai jisay her waqat pata hota hai k
mera shohar kahan hai?
.
.
.
Sardar:
Bewa Aurat,
by Razzi (few years ago!)
Customer to waiter: Everyday you charge me money for a cup of coffee. How wonderful it would be if you serve me coffee free of cost today.
Waiter: Sir, everyday you drink coffee from a filled cup. How wonderful it would be if you drink from an empty cup today !!!
by Pak101.com (few years ago!)
Newspaper Mein News Lugi K
“50% Of Sardars Are Donkeys”
The Sardars Protested.
Next Day News Lagi K
“50% Of Sardars R Not Donkeys”
The Sardars Celebrated.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar bank mein 1000 rupeya jama krany gaya.
Cashier bola: Janab ye hazar rupeya to nakli hai
Sardar: Jama mery account ich hona hy. Tennu koi takleef a
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 Pathan chhat pe so rhe the.
Ek dosre se bola: yar maachis kahaan hai?
2nd: Teeli jala k daikh lo.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Achy Dost b kabi kabi museebat ban jaty hain
-----------------
Ake din main ghar bote dair se pahuncha
DAD: "Kahan Tha Tu????"
...
Me: "Friend ke ghar per tha.."
DAD called 10 of my friends in front of me
4 ne kaha: "Haan Uncle..... yahin par tha....."
2 ne Kaha: "Abhi just nikla he hai.....ah ra ho ga"
3 ne kaha: "Yahin hai uncle, Padh Raha hai... Phone Du Kya????"
AUR EK NE TO HADD HE KAR DI.......
.
.
Bola: "Haan papa bolo kya hua... koi kaam hai?"
by Pak101.com (few years ago!)
MBBS: master in bomb blasting strategies
CA: carear in al qaeeda
MSc: Master suicide course
IT: institute of terrorism
MBA: member of blasting agency
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu school mn gadha le k aya
Miss:Ye gadha,Q laye ho?
Miss ap hi to Kehti hn K me ne bry bry gadho Ko insan bnaya hy
To me ne socha is ki b"life bn jae gi .?
by Pak101.com (few years ago!)
Father: Why have you got less marks in History Paper"
.
Son: It is not my fault, they asked questions which had happened before I was born.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)