Ek Maa boli

Ek Maa boli- “Galiyo me khel-khelkar bache
kitne gande ho jaate hai”
Doosri Maa- “Haan, behanji Ab dekho na,
das bacho ke muh dhone pade, tab kahi jaakar mai apne guddu ko pehchaan payi

by Pak101.com (few years ago!) / 1003 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Match is over now..

In A Cricket Ground..
Security :
Cricket Match Is Over Now
Why R U Stil Sitting?
Santa:Oye…Yaar..
I Am Waitin For Highlights!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
pathan to dost

*. .Pathan: Yar Mujhe Police ne
Social Work Kerne per bohat mara

Dost: Social Work?

Pathan: Han, me ne Qabristan k
Gate per Welcome ka board lagaya Tha.

by Abdul Hannan (few years ago!)
ye bakray ki raan kidhar gai?

Pathan: ye bakray ki raan kidhar gai?
Qasai: Bakra langra tha
Pathan: r Dil?
Qasai:Wo bakri legai
Ptan:Baba dimagh to hoga?
Qasai:Sorry Lala.
Bakra b PATHAN tha.

by Pak101.com (few years ago!)
1st Friend : My wife converted me

1st Friend : My wife converted me to religion.

2nd Friend : Really?

1st Friend : Yes. Until I married her I didnt believe in hell.

by Pak101.com (few years ago!)
Aik mundar main

Aik Munder main buri neeyat wale gaeb ho jate
they.Amitab gya wog gayab, Hirithik gya woh
gayab,Akshey gya woh gayab, Ashwarya gai
Bhagwan gayab

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baap: Beta!

Baap: Beta! zindgi me kbi Chars na peena,

wrna wo jo aagy 2 Aadmi ja rhe hn,4 nzr aaen ge,

Beta: "Mgr Abbu! wo to 1 Aadmi hai!" :

by Pak101.com (few years ago!)
500 ka note mila

Santa aur banta ko 500 ka ek note milaa.
Santa: hum ise 50-50 karlenge
Banta: baaki 400 kaa kya karoge?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
golu & molu

taSan.. yeah bacha tumhara kia lagta hai

Golu..: yeah mera door ka bhai hai

Molu ..: door ka mein samjha nahin

Golu..: iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai :P: P: P:P :P :P :P :P :P :P :P...

by Ahsan Ijaz (few years ago!)
Paani me Rehne wale 5 janwaroon k naam

Teacher:
Paani me Rehne wale 5 janwaroon
k naam btao.??

Boy:Mendak..

Teacher:
4 aur btao

… Boy: Mendak ki Mummy, Mendak k Papa,

Mendak ki Behan Aur Mendak ki Item..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dr.-Aapki Biwi Ab Sirf 2 Dino Ki Mehman Hai

Dr.-Aapki Biwi Ab Sirf 2 Dino Ki Mehman Hai, I Am So Sorry!

Santa- Sorry Ki Koi Baat Nahi Hai Dr. Saab, Jab 20 Saal Nikal Gaye to 2 Din Bhi Nikal Hi Jayenge..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook