Tum bure bacho ke saath kyo khelte ho,
Maa- “Rinku, tum bure bacho ke saath kyo khelte ho,
ache bacho ke saath kyo nahi khelte?”
Rinku- “Maa, un ache bacho ki maatao ne apne
bacho ko mere saath khelne se mana kar diya hai”
by Pak101.com (few years ago!) / 1021 views
Similar Jokes
Dost:kia BV Se Larai Khtm Hui
2nd dost:Han Ghutne Taik K Mere Pas i Thi
1st:Usny Ghutne Taik K Kya Kaha?
2nd:Yehi K BED K Niche Se Nikal Ao Kuch Nai Kahun gi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar:me zindagi bhar kbi shadi nai karun ga
aur
yahi mashwara apne bchun ko bi dun ga.
by Sabir shah (few years ago!)
1 patan ko gadhay ne laat maari
pathan ko boht ghussa aaya wo utha or gadhay ko 4 – 5 laaten maar kar bola:
tu kia samjhta hay mein tujh se kam hun.?
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: “Which Laptop Do You Have?”
Boy: “Dell XPS15, i7 Processor, 2.2 Ghz, LED Display, 4GB Ram, 1TB Hard Disk And 2GB Nvdia Grafics Card And Which 1 You Have?”
Girl: “Pink One“
by Pak101.com (few years ago!)
Husband aur Wife Hotel me gaye tabhi 1 Lady ne Hello kiya,
Wife nay pocha, Koun Thi Wo?
Husband:- Tum dimagh kharab mat karo,main pehle hi pareshan hun k woh bhi Yehi pochay gi
by tanveer hussain (few years ago!)
Aik saheb keraya per makan lekar aik naye muhalla main gaye. Chaar roz baad in kay darwaze per dastak hoyi wo saheb bahir niklay to aik aadmi assalam aliqum kah ker bola.
Naye parosi hone ki haisyat se aap se mil ker buhat khushi hasil hoi hai lakin sath hi aap ki khidmat main aik guzarish bhi hai.
Farmaiye kia kaam hai.
Kerayadar ne kaha.
Guzarish ye hai keh aap zara maddhim aawaz main kharrate lia karain ke mari nind kharab na ho sake.
Sikaiti parosi se mukammal tayaruf ke liye poocha gia.
App ki tareef.
Jabab dia gia.
Saheb main aap ke is muhalley ka chokidar hoon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Major Rohail: Jab tum itni tezi se garri chalatey ho To mujhe bohat darr lagta hai.
Driver: Major Sahab aap b meri tarha ankhen Band kar liya kro.
by Pak101.com (few years ago!)
An Elephant Meets An Ant.
Elephant:
Tumhari Umer Kitni Hai?
Ant:
25 Saal.
Elephant:
25 Saal Aur Itni Choti?
Ant:
I Use LUX.
Meri Beauty Se Meri Age Ka Patta He Nahin Chalta.
Ant:
Your Age?
Elephant:
5 Saal.
Ant:
5 Saal Aur Itney Baray?
Elephant:
NIDO Jo Peeta Hon :-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Ky Ghar& ky Bahir Name Plat Lagi Thi:
Wife: MSC:
Husband :FSC: Kisi Ne Poocha:
Sardar g App Aur Apki Bivi Ne Kis Subjacet Mein
FSC/MSC Kia
Hai? Sardar:Subjacet Da Te Pata Nai Name Plate
Da Matlab Ay:MSC:MotherOf Seven Children Aur
FSC: Father Of Seven Children
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A depressed engg. Student went 4 sucide train
come closer & closer
but suddenly jumped out of the track & said yaar
kal to assignment dena hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)