Teacher 2 Santa
Teacher 2 Santa:Ur son is a fool c report Card
Eng- 6Maths- 7Sci- 4Sst-8Pbi- 8TOTAL- 33
S:'Total' me to kamaal hi kar diya, Iski to tution b nhi thi
by Pak101.com (few years ago!) / 993 views
Similar Jokes
Raat ka time jab Munna aur Chinkie apnay bed room mien so rahay thay to phone ki ghanti baji.
Voice: Aray doctor sahab jaldi aayeay! Meray betay nay blade kha liya hai.
Munna abhi jaanay k liye tayyar hi hota k dobara phone aata hai.
Voice: Doctor Sahab! Aab aanay ki koi zaroorat nahi, meray husband ko shave k liye doosra blade mil gaya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Shohar: Darling I will love you for the next 1000 years
Biwi: Uss k baad kon si maa k pass janey ka irada hai
by tanveer hussain (few years ago!)
Santa aur Banta k bich me fight ho rahi thi..
Banta- Saale main tere kapde phaad k tujhe nanga
kar doonga!!
Santa- Dekh serious ladai me Romantic baat mat
kar!!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Yar mairy lie koi achi larki ka reshta dekh laina
.
Friend: 1 Larki hai B.com ki
.
Pathan: Qoam koi bhi ho bus taleem yafta ho
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Film Director: Tum ko 200 feet ki height se
swimming pool me jump lagana hai.
Film Actor: Par mere ko tairna nahi aata, mein
doob jaunga.
Film Director: Chinta Mat Karo, pool me paani nahi
hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
sardar:Yar kal main Tennu kinni wari Cal keti par tu Phone nai chukya
SHEIKH:Kyn chukan?
Jera main 25
Rupay da gana
Lugwaya A
O tera Peo
Sunay ga?
by Pak101.com (few years ago!)
"Thousands of words of a teacher don't hurt but silence of a friend in examination hall brings tears into eyes"
.
(William Cheater)
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Believe it or not, but its true.
Gandhi went to gym at the age of 24.
One of his friend said,"Wah bapu, kya body hai".
Tabhi se bapu ne shirt pehenna chor diya.
by Pak101.com (few years ago!)
Preeto: me bahar ja rahi hun aapke liyer coocker me khichari set kar di hai, 2 2 siti laga kar kha lena.
Santa: Muhn se 2 siti laga kar coocker kholta hai aur bolta hai lagata aaj usne mujhe oollu bana diya
by Pak101.com (few years ago!)
Murim Sardar Wakeel SE
Mujrim : Koshish karna k mujhe sazai maout na ho .umer quaid bhalle ho jai...
SArdar wakell after case :
Mujrim : case ka kia bna
SArdar wakeeel : buhat mushkil se umer quaid hoi he warna judge to tumhen riha kar rha tha ..
by tanveer hussain (few years ago!)