Adiwasi area me 1 teacher ki
Adiwasi area me 1 teacher ki posting ho gayi.
Students se unka pehla question- "Pehle wale teacher kaise the..?"
Adiwasi students ka answer-
"Swadisht"
by Pak101.com (few years ago!) / 908 views
Similar Jokes
Santa class me haans raha tha,
Ek ladka bola : Stand UP, kaun ho tum?
Santa : Tum kaun ho?
Ladka : Mein monitor hu
Santa : Te phir mein CPU hu!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Abba G Kal Humare Gahr Sa Ek Banda Kam Ho Jayega,
Dosray Din Kya Hoa Larki Ghar Sa Bhag Gai
Sardar G: Larki Na Kam Tu Acha Ni Kiya Lakin Larki Thi Tu Najomi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Your first job will be to sweep the floor.
But I'm a college student the young man replied.
In that case give me the broom - I'll show you how.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ne medical store se dawa li aur
Store waly se kaha Cheeni bhi do
Storwala:Cheeni medical pe nahi milti
Santa main pagal nahi hun ispe likha hai Sugar free!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Rone de aaj humko tu aansooo bahane de Baaho mein mujhe le le aur khud ko tu bheeg jaane de
Hai iss dil mein itna dard,
ki tera daman bhi bheeg jaayega Monday se intzaar me hoon...
Yeh Saturday kab aayega
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Dr. ne kha hai k muje blood pressure hai Jis ki vaja se muje heart attack b ho sakta hy.
Anti Misba: App ko heart Attack nhi aa skta.
Pathan: Kyu?
Anti Misba: Wo es lye k app Pathar dil hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar: I have not slept all night in the train.
Friend: Why?
Sardar: I Got upper berth.
Friend: Why did not you exchange?
Sardar: That was the pity, there was nobody
to exchange in the lower birth..
by Pak101.com (few years ago!)
Black Dukandar Se Chota Bacha: Uncle Rang Gora Krny Wali Cream Hy..?
Dukandar: Han Hy..
Bcha: To Saale Lagata Q Nai.
by Pak101.com (few years ago!)
Judge: U r crossing the limits.
Lawyer: Kaun Saala aisa kehta hai?
Judge: How dare you call me saala?
Lawyer: My Lod, I said kaun 'Sa Law' kehta hai?
by Pak101.com (few years ago!)
Gabber sInGH nE jab JaNam LiYe To UsKi Maa usKo mAar rAHI Thi...
Nurse:Q MaR rHi ho??
mAA boLi: kamina jb se Paida HwA Hy, ake hI Baat Puch rHa He..??
.
.
... .
.
.
Wo kitnay Admin thay...
by Pak101.com (few years ago!)