2 cockroach ICU Me
2 cockroach ICU Me 1 dusre k bagal me Admit the.
Pehla cockroach:
"Kya tujhe 'Baygon' se maara?"
DUSRA COCKROACH: Nahi re pagal Paragon se.
by Pak101.com (few years ago!) / 883 views
Similar Jokes
life me kabhi serious na hona
tention na lena
always find time 2 laugh
varna log kahenge ghor kalyug aya he aj kal CARTOON b nahi haste
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek pathan interview K lye gaya.
interviewer : “Where is abu dabi?”
pathan: “jis qabrastan me meri Ami Dabi,
wahi per Abu dabi…!!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pandit: I am so miser (kanjoos) that I went alone for my honeymoon and saved half the money.
Bania: That is nothing, I saved full money. I sent my wife for honeymoon with a friend
by Pak101.com (few years ago!)
A Boy Took A Book From His Shelf To Study All The Other Books Fell On Him & He Died...
Moral: Jis Ne Kitaab Ko Uthaya,
Samjho Kitaab Ne Us Ko Uthaya... So Be Safe. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ladki Badi Udaas Si Colony Mein Se Jaa Rahi Thi
Pados Ke Ladke Ne Use Roka Aur Puchha
Ladka: “Arey Aise Udas Si Ho Ke Kaha Jaa Rahi Ho?”
Ladki: “Suicide Karne Jaa Rahi Hoon”
Ladke Ne Use Upar Se Lekar Niche Tak Dekha Aur Hairani Se Pucha
Ladka: “Arey To Phir Itna Make-Up Kyu Kiya Hua Hai?”
Ladki: “Arey Budhu, Kal Newspaper Mein Photo Bhi To Aani Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
10 fruits k name btao…
Sardar:
1 amrood,
.
.
Teacher:
shabash
.
.
Te 1 Saib,
.
.
.
.
.
teacher:good,aur?
.
.
.
.
Tey 8 Maaltey…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bill Gates: Hamare country mein log aaj-kal email
se shaadi karte hain.
Funniest Laloo Yadav: Bill Sahib Ji, hamare Bihar
mein to sirf female se hi shaadi karte hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
One person :-CA karne me kitna kharch aata hai
CA Student:-Paise to bahut kam kharch hote hai bhai, par JAWANI puri kharch ho jaati he
by Pak101.com (few years ago!)
Pota:dadi ap ne kun kun se mulak dekhe hain?
Dadi:afganistan ,hindustan, pakistan ,iran.
Pehche se awaz aai ab dekhna hai qabaristan.
by Sabir shah (few years ago!)
GirL:
Jab tum ko fone karo tum Shave kar rahe hote ho
Tm din mei kitni Shave karte ho?
Boy
30 se 40
GirL:
Kya tum PaGaL ho?
Boy:
Nahi Main
"Naeei" hon
by Raju (few years ago!)