A muslim couple after divorce.
A muslim couple after divorce.
Husband:- ab hamare beech koi rishta nahi bacha hai.
Wife:- aise mat bolo salim k abba.
Hum abhi bhi mousere bhai-behen hai...
by Pak101.com (few years ago!) / 1193 views
Similar Jokes
Once Prince charles & sardarji were having dinner…
Prince said: “pass the wine you divine”.
Sardar thinks “how poetic!!”
and says,”pass the custard you bastard
by Pak101.com (few years ago!)
The most popular line on
Facebook these days..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Send me friend request dear, I am blocked :D
by Pak101.com (few years ago!)
Mujhe abhi abhi yeh sms apne ek dost se mila aur mujhe laga ki main app logon se ise share karon.
Jinke Pass wo hota hai,
woh hath me leke hilate hain.
Jinke pass nahi hota hai,
wo ungli dal ki hilate hain….
Bolo Kya?
Tooth Brush..
Yaaar zindagi main ek baar tu sahi Socho. :)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Kal wo mili mujhse
.
shaam ka waqt
.
bujhi-2 si
.
jhuki-2 si
.
jb maine pucha
.
udaas kyo ho?
.
itna pareshan kyo ho?
.
jhuka k palke
.
chupa k chehra
.
gale se lag k
.
ro-2 k thak k
.
.
.
.
.
.
.
.
lagi wo kehne
itna romantic msg
likha
tha tmko,
papa k numbr pr chala
gya....:-(
:-P:-P:-P:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan K Ghar Pehla Bacha Peda Hua..
Bivi: Molvi Ko Bula Lao Bachay K Kaan Me Azan Deni Hai.
Pathan Ny Socha K Molvi Azan Dega To
Usay 100, 200 Rupay Bhi Dena Parengy.
Us Ny Bivi Se Kaha:
Azan Hum Khud Dega.
Bivi: Theek Hai Aap Hi De Do.
Pathan Ny Bachay K Kaan Me Kaha:
"Kukdooon Kooon" :-D
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar’s Wife Dies:
He Is Calm
But His Wife’s Lover Is Furiously Crying..
Finally Sardar Consoles Him:
Don’t Worry Yaar
I Will Marry Again
by Pak101.com (few years ago!)
Faqeer: 10 rupiya de do sahab chae piyonga...
..
Admi: Chae tau 5 ki ati hai..
..
Faqeer: girl friend bhi piyege..
..
Admi: Faqeer ne bhi girlfriend bana li?
..
Faqeer: Nhi sahab... Girlfriend ne faqeer bana diya..
:D :D :D
HAHAHAHA
by WAQAR (few years ago!)
Teacher: childrens exams are nearing,If u have any doubt u can ask me..
Boys: In wich printing Press the question paper are printed?
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse: Mubarak Ho Khan Sab
Aap K Ghar Larka Peda Hua Hai
Pathan : O Mera Khuda
Ye Kesa Technology Hai,
B.V Mera Hospital Main Hai
Or Bacha Ghar Peda Hua Hay
by Pak101.com (few years ago!)
Aman class mein ek gadha
le kar aaya.
Teacher : Iss ko q laye ho?
Aman,”Teacher aap ne hi toh kaha
tha,” “ki aap ne kai gadhon ko
Insan banaya hai,”
Ab Banao...!
by Pak101.com (few years ago!)