Me Maa Banne Wali Hu..
Beti : Me Maa Banne Wali Hu..
Papa : Besaram,Kya Keh Rahi He ?
Beti : Aap Ne Hi To Kaha tha Jab tak Me Kuch Ban Nahi Jati Aap 'ACTIVA' Nahi Dilaoge.
by Pak101.com (few years ago!) / 953 views
Similar Jokes
Sardar sent SMS to his BOSS:
“Me sick, no work”
Boss SMS back:
“When I am sick I kiss my wife try it”
2 hours later sardar sms 2 boss:
“Me ok, ur wife very sweet”
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Dekhiye aapke pati ko rest ki zaroorat hai….yeh sleeping tablets leejiye….
Wife: Unko yeh kab dena hai doctor ?
Doctor: Yeh unke liye nahi, aapke liye hai….
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar ne FootPath ko Rang krne ka theka lia
1st day Us ne 3 Kilo Meter Rang kiya
2nd day 2 KMOr
3rd day 1 KM..
1 admi ne puchaKia baat hy Sardar G?1st day 3 KM2nd din 2 KM3rd din 1 K.M Rang kiya hy,Is ki wja?
Sardar bola:PAA G Rang da daba v te wekho kinni door peya æ.....
by hearthackervsgirls (few years ago!)
GOLU-Doc. Mujhe aisa lagta hai jaise mere kaan me koi Gunguna Rahe Hai
Doc.-Aisa Kb Lagta Hai
GOLU-Jb mai kaan me headphone laga ke song sunta hu
by Pak101.com (few years ago!)
A Nigger sent an SMS to his pregnant wife.
A couple of seconds later the Nigger received a report on his phone and he started to dance. The report said: "Delivered".
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardaar jee bus mein jaa rahey hotey hain aur neechey waaley hissey mein bathai huey they.
Upar sey awaaz aai, "Shamshaad!" Sardar ney apna sar bahir nikaala to upar sey ek chamaat para.
Phir thori deir baad ek aur dafa kissi ney chil laya, "Shamshad!" Phir Sardar ney apna sar bahir nikala aur chamaata parra. Baraabar key aadmi ney poocha, kiya tumhaara naam Shamshad hai? Sardar boley, nahin mein ussey bewaqoof bana raha thaa.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik girl akeli ja rahi thi, aik boy samne se aa raha tha,
girl chali gai boy bi chala gia
moral har larka ap jaisa nai
by Sabir shah (few years ago!)
I Ws In A Taxi Wen The Taxi Driver Said,
"I Luv Dis Job !!
I'm My Own Boss,
Nd Nobody Tells Me Wat 2 Do"
Den I Replid:Aage Se Left Lena :-
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Chuhe Ne Poora Suit Kutar Kar Kha Liya,
Phir Bhi Bhukh Se Mar Gaya, Batao Kyu?
Kyun Ki Wo Suit Mallika Sherawat Ka Tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Sardar Apnae Marriage Certificate ku 1 hour sae Dekh raha tha.Begam Ai Booli, Tusi inni Dair Say Kia Dekh Rahe Hu?Sardar Bola, Expiry Date Dekh raha hoon
by Pak101.com (few years ago!)