Constable-Sir
Constable-Sir,
Humne sharab se bhara hua ek truck pakad liya hai.
Chulbul Pande-Usse kyaa hoga,
Ek truck sode ka aur ek namkeen ka bhi pakdo.
by Pak101.com (few years ago!) / 1043 views
Similar Jokes
Wife:jb me ap pe gusa karti hun to ap apna gusa kaise nikalte ho?
Shohar:toilet saf kar k
wife wo kaise
shohar:ap k toth bushar se saf karta hun.
by Sabir shah (few years ago!)
A blonde's redhead decides to show her a neat way to trick people -- you put your hand on a wall and ask someone to punch it. But before they do, you pull your hand away!
"That is a neat trick," thinks the blonde, and tries desperately to remember it, but isn't all too successful. Despite this, she decides to try it out on her blonde friend.
"Okay," she says, "I'm going to put my hand in front of my face..."
by Pak101.com (few years ago!)
Santa nurse se bola: aapne mera dil churaa liyaa hai.
Nurse: hmmm… maine dil churaane se pehle doctor ne aapka kidney churaa liyaa hai
by Pak101.com (few years ago!)
35 Sal Ki Lady Balcony Se Niche
Kachre Ke Dibbe Me Giri.
.
Ya Dekh Kay Santa Nay Kaha
Husband Zyada He Shokeen Lagta Hai
Werna Abhi 5 10 Saal Aur Chal Sakti Thi
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ne Ek Din Badi Udasi Se Apne Dost Banta Ko Bola.
Santa: “Yaar Meri Biwi Gussa Bahut Karti Hai”
Banta: “Meri Bhi Pahle Karti Thi Ab Nahi Karti”
Santa: “Achha, Aisa Tum Ne Kya Elaaj Kiya?”
Banta Muskurate Hue: “Kuch Khas Nahi, Wo Ek Din Gusse Mein Thi, Maine Kah Diya Ke Budhape Mein Gussa Aa Hi Jata Hai, Us Din Se Wo Gussa Nahi Karti“
by Pak101.com (few years ago!)
Gahak: Kamal hai 1 Ghanta Pehle Tum is
BAKRI K 1000 Rupye Mang rahe he Ab Q 1100
Mang rahe ho?
.
.
Pathan: Ye Abhi mere 100 Rupey Kha Gai Hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
ONE DAY SANTA WAS CRYING.
BANTA ASKED HIM WHY ARE YOU CRYING .
HE ANSWERED I HAVE ONLY ONE BROTHER BUT MY
SISTER HAS TWO
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ladke Ne Collge Mein Ek Ladki Ko Offer Maara.
Badle Mein Ladki Ne Us Se Puchha
“Hamesha Meri Baat Manoge,
Mujhe Kabi Kuch Nahi Kahoge,
Touch Bhi Nahi Karoge,
Kiss Bhi Nahi Karoge.”
Boyfriend: “Behen Tu Ghar Ja, Tere Mummy Papa
Chinta Kar Rahe Honge.“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek moti aurat ne Doctor se puchha…
Aurat: Maine suna hai ki khelne se motapa kam hota hai, par mujhe to koi farq hi nahin pada!!
Doctor: Achcha!! Kaunsa khel kelti hain aap?
Aurat: Chidiya udd, Tota uddd!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar interview dene geya.
Q:ap kitne behan bhai hai ?
Sardar:Ham 9 behan bhai hai
Q:un men apka number konsa hai?
...
Sardar :telenor ka.;-)
by Kashif (few years ago!)