Khaufnak andheri raat me 12 baje
Khaufnak andheri raat me 12 baje 1 bhoot 2nd bhoot ko samja raha tha ghabra mat. Ye sab tere dimag ka vahem h
koi Rajnikant- vajnikant nai hota
by Pak101.com (few years ago!) / 1038 views
Similar Jokes
Papa: Aaj tak tune aisa koi kam nhi kiya jisse mera sar uncha hua ho
Beta: Maine ek bar aapke sar k neeche 2 takiye lagaye to the
by Pak101.com (few years ago!)
Im not feeling well..
Husband: Ohhoo I was thinking to go for a dinner!!
Wife: I was joking dear..
Husband: Me too, Chal uth rotti bana shabas.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Reporter: Friends of Pakistan ne Sawat/Malakand main mutasaren k liye Karoron dollar dye hain.
Phatan:
Sab jhoot hai hame to Ek bhi Dollar nhi mila sirf Pakstani Rupee mele hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa: Ye TV kitne Ka h?
Salesman: 1lakh Rs.
Santa: Y anythin Special?
Sal: Light chali gyi to Automatic off ho Jayega..
Santa: Oh,pack it..
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Muj se Shadi karo gi?
Girl: Nahi Boy: Q Nahi?
Girl: Ghar Wale Nahi Many gy!
Boy: Ghar me Kon Kon hy?
Girl: 1 Husband or 4 Bache.
Boy. Thek ha baji..:p:p
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Angraiz pathan se: What is ur name ?
Pathan : Resspect flower
Angraiz : what
Pathan : Yara aik to aap ko eanglish bhi samj nahe aati
Ezzat Gull
by Pak101.com (few years ago!)
Sher sherni ko kiss krne lga Sherni ne rok dia or idhr udhr dekhne lagi
Sher: kya hua?
Shreni -Dekh rhi hu aas pas Discovery wale to nhi hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Baba ranchoddas said
Neend k piche mat bhago,
Agar bhagna hai to padhai k piche bago,
Neend jhak mar k piche ayegi.
All IS WELL
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Chinese ladki ko dekhkar mom boli – beta ye kya le aaye ho?
Beta – Apne khud hi to kaha tha ki ghar aate hue cheeni lete aana!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Janeman! Tute huye dil se pyaar karogi ya dil tutne tak pyaar karogi.
Girl : Haramkhor! Tuti huye chappal se pitega ya chappal tutne tak pitega.
by Abdul Hannan (few years ago!)