Tumne Samaaj K Liye Kaun
Judge- Tumne Samaaj K Liye Kaun Sa Bhala Kaam Kiya Hai
Mujrim- Saab, Humare Karan Hi Police Aur Adalat Me Lakho Logo Ko Naukri Mili Hui Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 996 views
Similar Jokes
Punjabi Dieting Plan
7:30am : 1 bread, half boiledegg
10am : 1 cup green Tea
12pm : half cup boiled chanay
1pm : 1 banana
5pm : 1 Cup Tea without sugar
7pm : 1 cup skim milk
9pm : Green Tea
10:00pm : Johnnie Walker
11:45pm : Chicken Tikka, Butter Naan, Makhni Paneer,Butter Chicken, Dal Makhni, Chocolate
Cake, Gulab Jamun..
..
Dieting di maaa di.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Agar main mar jaun to tum kya karoge?
Husband: Shayad main mar jaunga.
Wife: Kyon?
Husband: Kabhi kabhi zyada kushi janleva hoti hai….
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar : What is the name of your car ?
Lady : I forgot the name, but is starts with “T”.
Sardar : Oye Kamaal ki gaadi hai, Tea se start hoti hai. Hamaara gaadi petrol se start hoti hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy 2 doctor:-
Meri girlfriend pregnant hai. . Par maine to protection li thi...
Doctor:- Ek kahani suno
Ek shikari ek Gun ki jagah ek umbrella le Gaya... achanak Lion samne aaya toh usne umbrella ka handle khicha aur fire kiya... Lion wahi mar Gaya...
...
Boy:- Impossible kisi aur ne goli mari hogi... Doctor :- Exactly ...!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ko dost ne khanay pe bulaya.
Pathan jab dost ke ghar aaya toh ghar pe tala laga tha,
Aur likha tha maine bewaqoof banaya tumko.
Pathan ne Hoshiyari dikhai or niche likh diya,
“Main toh aaya hi nahi tha”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A man to Santa:
Your friend is kissing your wife in your home.
Santa rushes home and came back withi half an hour and slapped the man and said: “He’s not my friend.”
by Pak101.com (few years ago!)
Munnabhai : Ye Circuit !! Sala apun ke desh ko
kaun chala rahela hai ?
Circuit : Bhai….bole to apun ka desh to
SMS chala rahela hai….
Munnabhai : Abe kya bak raha hai?
Circuit : Bhai …sahi bola apun NE…SMS bole to …
Sardar Manmohan Singh !!
by Pak101.com (few years ago!)
Fakeer: Allah kay naam pe day do beta
Boy: Mauf karo baba
Fakeer: Kuch to day do beta
Boy: Acha aisa karo ye jo sms parh raha hai issi ko
lay jao
Fakeer: Bheek mangi hai Bheekari nhi manga…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1st Girl…College Me Ladkiyon Ke Kitne Nam Hote Hai ?
2nd Girl…5 1.Meri Vali 2.Teri Vali 3.Teri Bhabhi 4 .Meri Bhabhi Or Na Pate To 5.Kamini Saali
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Munna bhai: Abe circuite bata, agar bina dato ka
kutta kate to kya karne ka?
Circuite: simple he na bhai, bole to bina sui k 14
injection lagane ka.
by Tanveer Hussain (few years ago!)