Went To International Cooking Contest
Sonu Went To International Cooking Contest
When Judges Came Near Him He Was Moving Spoon In Empty Karhai
Judge- Kya Bana Rahe Ho
Sonu- ULLU
by Pak101.com (few years ago!) / 1090 views
Similar Jokes
Girl: janu is week daily movie dhekhenge
next week daily shopping karenge
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
boy:uske next week mazar per jayenge
Girl: wo kyn
Boy: bheek mangne
by hearthackervsgirls (few years ago!)
FARAZ in Bakra Mandi:
Bakra Talaash Kar Kar K Thak Gaye Hain Faraz…
.
.
.
Phir Kisi se Maloom Hua Ye to “Gaaye Mandi” hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
A couple was having dinner at a fancy restaurant.
As the food was served, husband said, “the food looks delicious, let’s eat”
Wife: honey! you say prayer before eating at home
Husband: That’s at home Sweetheart, here the chef knows how to cooks. :)
by Mazhar Khan (few years ago!)
MOLU:kya tum pass ho Gaye
GOLU:Ha,hamari puri class pass ho Gyi But hmari
madam fail ho gayi
MOLU:kese
GOLU: wo abhi B usi class me pdha rahi he
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baap:
Beta! zindgi main kabhi Chars na peena,
warna wo jo aagay 4 Aadmi ja rahay hain,
8 nazar aaen ge,
.
.
Beta: "Magar Abbu! wo to 2 Aadmi hain!
by Pak101.com (few years ago!)
Chintu: Papa What's the Difference Between
Mother's Tears & Wife's Tears?
Father: Mother's tears Affect your HEART,
And
Wife's Tears Affect your POCKET. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ne Airport Call Kar K Pocha:
India Se America Ka Safar Kitne Der Ka Hai?
Receptionist:
1 Second Sir.
Disconects & Sardar Says:
Piiiiiii K Bethi A Kamini…
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar ke shadi pe sub sardar he aye huay tay
Jub khana start hua to 1 sardar ne plate k opar tissue paper
dakh kr socha shayd ye b khanay wali chaez ha.
Jub wo khanay laga to us k dost onchi onchi bolnay lag gaay
Oye! na khaween phika ee…:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Happy Sing: Ghar mai Mera he Hukam chalta h
Mai Kehta hon, Garam paani, woh le ati hai,
Dost: Garam pani kuon?
Happy: Usse Bartan Achay Dhultay hai
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Yar meri biwi pani se bohat darti hai.
Friend: Acha wo kaise?
Banta: Yar kal mein ghar gaya to wo bathtub mai
bhi security guard k sath bethi thi!
by Tanveer Hussain (few years ago!)