Once Laloo was coming out of airport.
Once Laloo was coming out of airport.
As there was huge rush the security guard told Laloo “WAIT SIR“…
For which Laloo replied “65Kgs” and moved on…
by Pak101.com (few years ago!) / 1207 views
Similar Jokes
Sardar: O Yaar, Meri Teacher Bolti hai,
Bhains ka Doodh Peeny se Dimagh Bohat Tez Ho jata Hai.
Pathan: Wo Jhoot Bolta Hai,
Agar Aisa Hota to Bhains ka Apna Bacha
Doctor Ya Engineer Hota..;-p:)
by lescol (few years ago!)
Phatan train me su su kr k aya..
BV:Ap ka pyjama geela kyu hy?.
Phatan:Toilet mein likha hy“Jisam ka koe b hesa bahir na nekale”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Laal Gulab Ko Dekh Ker Teri Yaad Aa Gai..
Wah Wah,,,
Ek Laal Gulab Ko Dekh Ker Teri Yaad Aa Gai..
Is Se Pehly K Me Inhen Kharidta Yaar,
Unhen Meri Bakri Kha Gai.. :-D
by Pak101.com (few years ago!)
Raavan Hanuman se Beedi Maangata hai,Hanuman Mana Kar Deta hai,Shri Ram Poochte hain,Beedi De Deta na.Hanuman Ji Bolte hain Prabhu Aap Chup raho Iske 10 sir Hai,10 Beedi Deni Padegi.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Ye scooty kab li
Banta: Kal raat ko EK ladki mujhe scooty par bahut
dur le gayi aur boli jo chahiye le lo ,
main Scooty le aya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Marriage tip :
When you want to get your Wife's Attention :
"just look Comfortable
and Happy...!"
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Eik Wari Me
chota jia hunda ce
ME Minar-e-Pakistan to dig gya ce,
2nd Sardar: Fir Mar Gya C k Bch Gya C?
Sardar: Menu Ki pata
Me te Chota Jya Hunda C
by tanveer hussain (few years ago!)
Us ki zulfun me jb se soya hun
faraz
us din se mujhe to jooen nai chortien
by Sabir shah (few years ago!)
Solid REPLY.
GF- Kal tumhe kitne call kiye.,
lekin
tumne phone nahi uthaya.???
BF-Q uthau
45 Rs. deker jo gana lagwaya he wo kya tera baap
sunega..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy To Gym Coach:
I Wanna Impress Cute Girl
I’m Gonna Meet In 3 Days.
Which Machine Should I Use?
.
.
.
.
.
Coach:
Use The ATM Machine
Outside The Gym!
by Pak101.com (few years ago!)