kya tumhe patahai ki permission ke bina

Manager ne aane wale se pucha: kya tumhe pata
hai ki permission ke bina ander aana mna hai
Aane wala: Janab mein permission lene ke liye hi
ander aaya hu

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 849 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Girl to doctor

Girl to doctor: Meri skin bohat soft aur sensitive hai..Mera rang bhi boht gora hai..mein raat ko kya laga kar soya karun?
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
Doctor: KUNDISee more

by Pak101.com (few years ago!)
Public to Santa

Public to Santa: us rowdy ke vajah se hum pareshaan hai.

Use haamare area se bhagaane ka koi tareeka bataao?

Santa: aasaan hai, use election mein khadaa karke MLA banaa do.

Agle 5 saal tak woh tumhaare area ki taraf nahi aayega

by Pak101.com (few years ago!)
Asi larki chahye

LADKi waLe PANDiT ko: hume aisa LADKA chahiye
jo kuch KHATA-PITA NA ho
PANDIT: jajman aisa LADKA to i.C.U. ya
EMERGENCY WARD me miLega.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Itni Si Baat Pe Mujhe Kyu Jagaya

Ek Baar Santa Ke Ghar Chor Gus

Gaya, Santa Gahri Neend So Raha Tha.

Chor Ne Santa Ko Bandook Lagayi Aur Bola.

Chor: “Jaldi Bata Sona Kidhar Hai?”

Santa Neend Mein Hi Bola: “Saale Itna Bada Ghar Hai Jidhar Marji Soja, Mere Ko Jagane Ki Kya Jarurat Thhi“

by Pak101.com (few years ago!)
Ek purani adakara ek qasbey mein gyee

Ek purani adakara ek qasbey mein gyee to log us key gird jama ho gyey. Woh khushi key aalam mein boli, “Aaj 35 saal ki umer mein bhee utni hi maqbool hoon jitni 15 saal ki umer mein thee”

Abhee woh khamosh hui hi thee key ek nojawan bol para, “Kia waqai aap ki umer 35 saal hey?”

“Beshak!” adakara ney jawab diya

“Aap ko apni woh film to yaad hi ho gi jis mein aap ney ek bewa ka role kiya tha, or woh bacha bhee yaad ho ga jis ko us film mein loriyaan suna suna ker sulaya kerti theen”, nojawan ney poocha.

“Haan haan, bilkul yaad hey, aisey lagta hey jaisey kal ki baat ho” adakara boli.

“Mein wohi bacha hoon, or meri umer 35 saal hey”, nojawan ney sanjeedgi sey jawab diya.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor owr Allah ko

Doctor owr Allah ko khabi naraz mat karna
Kionke jab Allah naraz hota hai, tu wo Doctor ke pas bhej daita hai
Owr jab Doctor naraz hota hai, tu wo Allah ke pas bhej daita hai

by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl mare peche zindgi berbad

Girl-mere piche apni Zindgi Barbad mat kar..
Boy- Q?
Grl- is Raste pe Patthr aur Kaanto k Alwa kuch
nhi..
.
.
.
Boy-Are Pagli,
mere Pas REEBOK k Shoes hai!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik larki

Aik Larki Dukan Daar:
Koi Aisa card hay jis me likha ho k me tum se aur
sir tum se pyar karti hoon
Dukandar: haan hai
Girl: Tu Phir aisa karo
Kay
2 darjan pack kar do

by Tanveer Hussain (few years ago!)
english



I Wrote On The Door







"Plz Don"t Enter

I m Upset"



Frnds

Came,Smilling &

Said:





"Sory Yar tujhe To

Pta Hy Na English

Samjh Nahi Aati":-)

by zohaib (few years ago!)
Itne dino baad aaj books kholi

Itne dino baad aaj books kholi to 1 raaz khula.
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ye ni aata
Ye ni aata
Ye ni aata..
Oh teri!!!! ye b ni aata..! :-D

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook