Wo Aaj Be Sardi Me
Wo Aaj Be Sardi Me Mar Rahi Hay,
Kisi Ne Aik Bar Usy Kaha Tha,
Tum Sweter K Bina Katrina Kaif Lagti Ho
by Mohammad Ali (few years ago!) / 1286 views
Similar Jokes
Full form of Girl
.
.
G :Gappo mai sab se agey
..
I : Innocent sirf shakal se
..
R : Rone ki automatic
machine
.
.
L : Ladai me sab ki maa..:P:P true
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aslam ek raat macher dani say bahir so raha tha. Maa nay poocha k Aslam beitay isa q kertay ho?
Aslam:maa gee, macheron ko bewakoof bana raha hoon. Woh samjein gay k mein macher dani k ander hoon, hahaha....
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Aadmi Ladies ward me admit ho gaya.
Nurse:-Tumko sharm nahi aati.
Aadmi bola:- Sharm kaisi...!
Hum to Paida hi Ladies Ward me hue the.
by Pak101.com (few years ago!)
There is a man in the park peeing in a fountain and a cop comes up to him and says, "Sir you need to zip that up. You aren't supposed to pee in a public fountain like that"
So the cop is leaving and the man zips up his pants but is laughing hysterically. finally the cop says "What are you laughing at?" and the man says "I zipped it up but I didnt stop!"
by Mohammad Ali (few years ago!)
Actor Meera Apna Result Card Dekh Ker:
"Oh Me Fail Ho Gai,
Wo Bhi English Me.
Dispossible."...;-p
by lescol (few years ago!)
Teacher:ap ka dost aur ap ki girlfriend doob rahe hain to ap kis ko bachao ge.
Pappu:doone do donon ko sale akale kia kar rahe the.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek sardar ki chatri me hole tha,
kisine pucha, umbrella me hole kyun?
Sardar bola, Oye barish ruk jayegi to pata kaise chalega.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Manager ne aane wale se pucha: kya tumhe pata hai ki permission ke bina ander aana mna hai
Aane wala: Janab mein permission lene ke liye hi ander aaya hu
by Pak101.com (few years ago!)
Dil Ke operation ko BYEPASS Q kahte hain????????
Socho Socho,
??????
Q Ke agar operation theek ho Gaya to PASS,Warna BYE :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Interviewee;What is your date of birth?
Sardar;nov 28.
Interviewer;which year?
Sardar;abey ullu everyyear.
by tanveer hussain (few years ago!)