Ek Pathan T.V Par Bomb Rakh
Ek Pathan T.V Par Bomb Rakh Kar
Pakistan Ka Semi Final Dekh Raha Tha
B.V Na Pocha K Ya Bomb Kis Liya
Pathan: Agar Ya Haar Gaye To Puri Team Ko Bomb Sa Ura Do Ga
by Pak101.com (few years ago!) / 1104 views
Similar Jokes
1 family ne
film “Sholay” dekhi.
Ghar aa k Shohar
mazaq me Biwi
se bola:
“NAACH BASANTI”
Uska Bacha zor
se bola:
“BASANTI ..!
IS KUTTAY K SAMNE
MAT NACHNA..!!
by Pak101.com (few years ago!)
operation se phely doctor ny phloon k haar mangwaey....
mariz: ye kis k liye.
doc: mera 1st operation he agar kamiyab hua to mery liye warna tumhary liye:P
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Maine Khat Likha Tha K Meri Shadi Per Ana Tum Q Nahi Aye?
Dost: Mujhe Khat Mila He Nahi
Pathan: Maine Likha Tha K
Khat Mile Ya Na Mile Tum Zaror Ana.
by Pak101.com (few years ago!)
Admi:yaar me bv ki waja se dozakh me jaon ga us ki waja se roz jhot bolna parta hai
Dost:q
Admi:yaar wo roz tyar ho k pochti hai kaisi lag rahi hun
by Sabir shah (few years ago!)
Mosquitoes Have Been Biting Sardar For The Whole Night
He Got Irritated
Stood Up Drank Poison And Said…
Ab Kaato Saalo, Sab Maro Gay!
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi Apne Pati Santa Se Boli.
Biwi: “Jara Dekho Sheeshe Mein Aap Kitne Mote Ho Gaye Ho”
Santa: “Apne Aap Ko To Dekh, Tum Bhi To Kitni Moti Ho Gayi Ho”
Biwi Muskurate Hue: “Main To Maa Banne Wali Hoon”
Santa: “To Kya Hua, Main Bhi To Baap Banne Wala Hoon“
by Pak101.com (few years ago!)
Master- “Rinku, kya kar rahe ho? Padh rahe ho kya?”
Rinku- “Ji nahi Shrimaan, mai apki baat sun raha hu”
by Pak101.com (few years ago!)
NANI MARTE huve: Beta me apna FARM, TRACTORS, FARM HOUSE, ANIMALS oR 22,358,364 cash tumhare naam ker rhi hoon........
NAWASA: NANI yeh sab hay kahan????
NANI: "FACE BOOK FARMVILLE" pay BETA...
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher- "behind every successful man there is a women" What we learn from this?
Students- we should stop wasting time in studies and find a women
by Pak101.com (few years ago!)
Snta ki girlfriend ne usko message kya
"I Miss U"
Bohat dair sochny k baad Santa ne jawab diya
"I Student U"
by Pak101.com (few years ago!)