1 Sardar jab bhi kapry dhota

1 Sardar jab bhi kapry dhota

tab bohat zor ki barish shuru ho jati

1 din bohat dhoop nikli hooi thi to us ny shukar kiya aur dukan sy surf leny chala gya

jab dukan mein enter hooa to baadal bohat zor sy garja

Sardar ji jaldi sy Aasmaan ki taraf munh kar k boly

Kidhar.?

Main ty ras lein Aaya wan.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 917 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar


Sardar ko pata chala ke usky Bewi ka kesi owr ke sath AFFAIR hai
.
Us ne faisla kia ke apny apko owr apny bewi donu ko Mar dale
.
Pistol apni Kanpati par lagayi owr bewi ko bola:
.
Khush mat, ho agla number tera hai !

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Dr.-Aapki Biwi

Dr.-Aapki Biwi Ab Sirf 2 Dino Ki Mehman Hai, I Am So Sorry!

Santa- Sorry Ki Koi Baat Nahi Hai

Dr. Saab, Jab 20 Saal Nikal Gaye to 2 Din Bhi Nikal Hi Jayenge

by Pak101.com (few years ago!)
Qaidi hain

Police wala:tumhara koi mulaqati nai aya kia sub naraz hain?
Qaidi:nai wo pehle hi qaidi hain

by Sabir shah (few years ago!)
Wife To Husband

Wife To Husband: Tum Mujhe Maar Kar,
Mera Sab Kuch Harrap Karna Chahtay Ho.
Husband: Chal!
Barri Aai, Benazir.

by Pak101.com (few years ago!)
Lambai Pairan Tak Rakhin



Sheikh: Pent Di Silai Kini Hy?

Tailor: 400 Rs.

Sheikh: Tey Nikar Di?

Tailor: Rs 200

Sheikh: Nikar E C Dey,

Lambai Pairan Tak Rakhin, Namaz Vi Parhni Hondi Ay…

by Mazhar Khan (few years ago!)
Padosi:Yar tere ghar se Hmesha

Padosi:Yar tere ghar se Hmesha Hasne ki Awaz aati h Khushi ka Raaz kya h...m? Husband:Meri BV muje jute marti h Lag jaye to wo hsti h,na lge to me hsta hu..

by Pak101.com (few years ago!)
Tumhara Pen me Ink nahi hai kia?

Pathan: Tumhara Pen me Ink nahi hai kia?

Girl: andhe ho kia?Chal to rAha hai,,

Pathan: Acha to Phir apna number likh k dikhao,<(',')/' />

O teri kher_/ / bchi sy nmbr leny ka nia treqa.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mousam Nawa Dal Do

GOLU Radio Theek Karwane Gya
Dukandar:Radio To Theek Hai
Bas Mousam Kharab Hone Ki Waja Se Chal Nai Raha
GOLU:Theek Hai, Te Mousam Nawa Dal do

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: why are you talking in slow

Wife: why are you talking in slow tone on phone?

Husband: I’m talking with sister.

Wife: then what’s the reason to talk in slow tone.

Husband: she is your sister.

by Pak101.com (few years ago!)
Snta Mehmaan Se

Snta Mehmaan Se- Thnda Loge Ya Garam.?

Mehmaan-Dono Le Aao..

Snta-Preeto.. Ek GLass Freezer Se, Aur Ek GLass Geezer Se Pani Le Aao..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook