Snta Mehmaan Se
Snta Mehmaan Se- Thnda Loge Ya Garam.?
Mehmaan-Dono Le Aao..
Snta-Preeto.. Ek GLass Freezer Se, Aur Ek GLass Geezer Se Pani Le Aao..
by Pak101.com (few years ago!) / 986 views
Similar Jokes
Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note
mela
Note ke oper lekha tha "EID
MUBARAK"
.
Sardar ne idhar udhar dekha,
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
"KHAIR MUBARAK"
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
2 Sardar ped pe baith kar gana ga rahe the,
achanak ek ulta latak ke gane laga,
dusre ne pucha, "ulta latak ke kyon gaa rahe ho."
pehla bola,"are bewkoof, side B gaa raha ho.
by Pak101.com (few years ago!)
student[shoking]: miss jaldi police ko phone kro jaldi
miss[shoked]: par kyon kya hua????
student: vo meri pencil kho gai hai report likhwani hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
No Balance Pls Call Me Urgent
Plz Plz
Is Sms Ko Apny Doston Ko Byjo
Or Dekho Kitny Bywkoof Isy Pura Nai Parhty
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ramdas Dukhi Hokar Apne Dost Shyamdas Ke Ghar Jata Hai Aur Shyamdas Se Bolta Hai.
Ramdas: "Yaar, Mujhe Apni Biwi Se Talak Chahiye"
Shyamdas: "Lekin Kyu Akhir Aisa Kya Hua?"
Ramdas: "Wo 6 Mahine Se Baat Hi Nahi Kar Rahi"
Shyamdas: "Ek Baar Phir Soch Lo, Aisi Biwi Sirf Kismat Walo Ko Milti Hai"
by Pak101.com (few years ago!)
hum dosti ko pura nibhana jante hain, zakham tumhare kitne bhi gehre hon… hum dava jaante hain,
hume bhulne ki koshish mat karna dost, hum gala dabana bhi jante hain!!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pappu: Daddy, tell me one thing…..can you write in the dark?
Father: I think so. What do you want me to write son?
Pappu: Actually i just need your sign on this exam report card.
by Pak101.com (few years ago!)
Texi Wala : Sir Sorry
Mai Meter Chalu Karna Bhul Gaya Tha Ab Kitna
Bhada Lu?
Santa : Oyye Praji
Koi Gal Nhi Mei B Apna Batva Bhul Gaya Hu!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1st Friend:" chup raho dekho ghar se phone hai..
.
.
2nd Friend:" arre Zara beer ke bottle toh sarka idhar..
.
.
3rd friend:" tune jo cigrat di wo khatam ho gayi dusri de..
.
4th Friend:" (in female voice) januuu yaha aao na plz aaaaooo naaa...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: O Yaar, Meri Teacher Bolti hai,
Bhains ka Doodh Peeny se Dimagh Bohat Tez Ho jata Hai.
Pathan: Wo Jhoot Bolta Hai,
Agar Aisa Hota to Bhains ka Apna Bacha
Doctor Ya Engineer Hota..;-p:)
by lescol (few years ago!)