Medam boy se
Medam boy se- kahan h copy, kahan h pen?
boy- jabse tumhe dekha,kya copy kya pen?
Tare mast-mast 2 nain,
mere dil ka le gye chen,
gayab h copy or kho gye pen
by Pak101.com (few years ago!) / 1636 views
Similar Jokes
khaali haat aap aaye the huzoor
khaali haat aap jaayenge zaroor
hamein sms na kar ke
kitne chillar bachayenge huzoor
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher:tum sub ne body guard filam dekh kar kia sekha?
Bache :yahi k larkiun ka koi bharosa nai wo to secuirty guard se bi set ho sakti hain
by Sabir shah (few years ago!)
TV On karo….
Abhi abhi Government of Pakistan ne Ordinance jaari kiya hai
k
KhoobSoorat logon ko is mulk se nikal diya jaye ga
Aap to 100% save ho
.
.
.
Par mein kahan Jaaon??
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pappu ne car li loan pe, loan nahi chuka pane se bank wale car utha ke
le gaye
Pappu rote hue, 'Pehle pata hota to
shadi bhi loan le ke karta'.
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Aik admi langrata hua hospital mai dakhil hota hai, usey dekh kar 2 doctor’s aapas main jhagrte hain,
Pahla Doctor: uski haddee toot gayi hai
Dusra Doctor: nahi us ka angootha nikal gaya hai.
Esi doran aik 3rd doctor ata hai aur kahta hai chaloo essi sai puch laitain hain, tou woh bolta hai, nahi meri too chappal toot gayi hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Amitabh is questioning a guy on kbc.
He asks him ‘meri company ka naam kya hain?’
Options : tisco, wipro, abcl, reliance.
The guys says ‘abcl’
Amitabh asks ‘sure, confident?’
The guys says ‘ yes confident’
Amitabh says ‘computerji abcl ko tala laga do’
The computer replies ‘abe gadhe abcl ko 2 saal se
tala laga hua hai !’
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Admi public toilet me betha tha achanak usy 7 waly toilet se awaz i,
kya hal hai?
Admi ghabra kr bola:
... Theek hon
Phir aawaz i,
kya kr rahe ho?
Admi:
Betha hon,
phir awaz i,
mai aa jaun?
Admi or ghabra ke bola:
Nai nai mai busy hon
phir aawaz i,
Acha yaar tumhe bad me call krta hn, abi koi ullu ka patha 7 wale toilet se meri hr baat ka jwb de raha hy
by Pak101.com (few years ago!)
Dimag ghuma dene wala
question:-
.
.
.
... Income Tax aur Callertune me kya
similarity hai..???
.
.
.
.
.
.
Dono ka paisa hum bharte hai,
Maza koi aur leta hai.! :D:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Girl- Nice mobile, where did u buy?
Boy- I won dis in a running race.
Girl- How many people participated?
Boy- MOBILE OWNER, POLICE and ME.
by Pak101.com (few years ago!)
sardar: Mene kal easy load waly ko bewakoof banaya!
Boy: Woh kese?
sardar: Hum ne usko 100 Rupey dya or number galat likhwa diya... ;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)