Sardar to Girlfriend

Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi nahi karsakta gharwale mana karrahe hai.

Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai. Sardar= 1 biwi aur 3 bacche...

by Pak101.com (few years ago!) / 1009 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

1 Admi bakriyan chara raha tha

1 Admi bakriyan chara raha tha
.
Pathan: Yai bakriyan kahan le Ja rahe ho?
.
Admi (gussey se): Enhain School chorny Ja raha hon
.
Pathan: Mujhe Pagal samjha hai? Aaj tu etwaar hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Basanti Aur Thakur Ka Kya Rishta Hai

Agar Basanti ki Mausi Thakur ko Rakhi Bandhe to

Basanti aur Thakur ka kya Rista hua?
.
.
.
.
.
Free mein Dimag mat chalao, Gabbar ne uske haath kaat diye the.. :

by Pak101.com (few years ago!)
A lecture waz going on

a lecture waz going on
suddenly a boy went out of the class

lecturer: ye bahar kyu gaya??

boy's friend: sir, usko neend me chalne ki aadat hai

by Pak101.com (few years ago!)
What is an island ?

TEACHER : What is an island ?
Pupil : A piece of land surrounded by water except on one side.

TEACHER :On one side ?
Pupil : Yes, on top !

by Pak101.com (few years ago!)
Bhai sahab time kya hua?

Santa: Bhai sahab time kya hua? Man: Sham k 6 baje hain! Santa: Sala, subah se pooch raha hoon, sab alag alag time bata rahe hain.

by Pak101.com (few years ago!)
Ladkian dor lga ker

Ladki Dor laga ke Bus pe chadhi, Ladke ne
comment paas kiya 'Aajkal Phinayal ka Use zyada
hota hai'
Ladki boli: 'Fir bhi makkhiya pichha nahi chhodte'

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jaan Ek Puppy Do Na

Sardar Wife:
Jaan Ek Puppy Do Na

Sardar:
Ghar Main Khanay K Leye Paisa Nahi Ha
Or Tujhe Kuttay Ka Baccha Chaheye

by Pak101.com (few years ago!)
Khate Time Baat Nahi Karte

Girl Friend Aur Boy Friend Resurant Mein Khana Khane Gaye.

Unhone Waiter Ko Order Diya Aur Waiter Ne Khana Table Par Lagaya.

Ladki Ne Jaldi Se Khana Khana Shuru Kar Diya,

Boy Friend Bola: “Suno Jara”
Girl Friend: “Chup Raho, Khate Time Baat Nahi Karte”
Khane Ke Baad
Girl Friend: “Ab Bolo”

Boy Friend: “Teri Plate Mein Cockroch Tha, Le Aur Ban Heroine“

by Pak101.com (few years ago!)
Difference Between Best Friend & Just Friend

Difference Between Best Friend & Just Friend:

When You Are In Hospital.
Just Friend Asks: “Tabiyat Kaisi Hai?”
Best Friend Asks: “Nurse Kaisi Hai?“

by Mazhar Khan (few years ago!)
khoon de ke jaan bachai.

Ek Sheikh ne arbi ko khoon de ke jaan bachai.
Arbi ne use MERCEDIZE gift di.
Arbi ko phir khoon ki zarurat pari.
sheikh ne phir khoon dia.
Ab ki bar Arbi ne ’2 juice k packs’ gift kiye.
Sheikh Gussey say bola: ‘Mercedez kioun nahi di?’ Arbi: ‘Munna ab hamarey ander b sheikhon ka Khoon Dor raha hai’

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook