Sardar to Girlfriend
Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi nahi karsakta gharwale mana karrahe hai.
Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai. Sardar= 1 biwi aur 3 bacche...
by Pak101.com (few years ago!) / 1009 views
Similar Jokes
1 Admi bakriyan chara raha tha
.
Pathan: Yai bakriyan kahan le Ja rahe ho?
.
Admi (gussey se): Enhain School chorny Ja raha hon
.
Pathan: Mujhe Pagal samjha hai? Aaj tu etwaar hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Agar Basanti ki Mausi Thakur ko Rakhi Bandhe to
Basanti aur Thakur ka kya Rista hua?
.
.
.
.
.
Free mein Dimag mat chalao, Gabbar ne uske haath kaat diye the.. :
by Pak101.com (few years ago!)
a lecture waz going on
suddenly a boy went out of the class
lecturer: ye bahar kyu gaya??
boy's friend: sir, usko neend me chalne ki aadat hai
by Pak101.com (few years ago!)
TEACHER : What is an island ?
Pupil : A piece of land surrounded by water except on one side.
TEACHER :On one side ?
Pupil : Yes, on top !
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Bhai sahab time kya hua? Man: Sham k 6 baje hain! Santa: Sala, subah se pooch raha hoon, sab alag alag time bata rahe hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki Dor laga ke Bus pe chadhi, Ladke ne
comment paas kiya 'Aajkal Phinayal ka Use zyada
hota hai'
Ladki boli: 'Fir bhi makkhiya pichha nahi chhodte'
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Wife:
Jaan Ek Puppy Do Na
Sardar:
Ghar Main Khanay K Leye Paisa Nahi Ha
Or Tujhe Kuttay Ka Baccha Chaheye
by Pak101.com (few years ago!)
Girl Friend Aur Boy Friend Resurant Mein Khana Khane Gaye.
Unhone Waiter Ko Order Diya Aur Waiter Ne Khana Table Par Lagaya.
Ladki Ne Jaldi Se Khana Khana Shuru Kar Diya,
Boy Friend Bola: “Suno Jara”
Girl Friend: “Chup Raho, Khate Time Baat Nahi Karte”
Khane Ke Baad
Girl Friend: “Ab Bolo”
Boy Friend: “Teri Plate Mein Cockroch Tha, Le Aur Ban Heroine“
by Pak101.com (few years ago!)
Difference Between Best Friend & Just Friend:
When You Are In Hospital.
Just Friend Asks: “Tabiyat Kaisi Hai?”
Best Friend Asks: “Nurse Kaisi Hai?“
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Sheikh ne arbi ko khoon de ke jaan bachai.
Arbi ne use MERCEDIZE gift di.
Arbi ko phir khoon ki zarurat pari.
sheikh ne phir khoon dia.
Ab ki bar Arbi ne ’2 juice k packs’ gift kiye.
Sheikh Gussey say bola: ‘Mercedez kioun nahi di?’ Arbi: ‘Munna ab hamarey ander b sheikhon ka Khoon Dor raha hai’
by hearthackervsgirls (few years ago!)