GIRL-kya tm mjsepyar krte ho
GIRL-kya tm mjsepyar krte ho?
golu-ha
grl-lekin tm to meri parwah nhi krte
golu-oye...pyar krnewale kisi ki parwah nhi krte
by Pak101.com (few years ago!) / 902 views
Similar Jokes
Bank Manager 2 Sardar: What is Cyclone?
Bank Manager 2 Sardar:
What is Cyclone?
Sardar smiled and Proudly
answered:
Cyclone is a small loan given by a bank to purchase a cycle!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Husband: aadhi rat ko wife se, wife ji aik dam se
marna behtar hai ya, dam ghut ghut ker marna
Wife: Aik dam marna behter hai.
Husband: Acha to phir apni dosri tang bhi mare
oper rakh do
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Larka parfum laga k bus me charha,
larki ne comment pas kia,
aj kal mortein supre ka use zayada hota hai.
Larka: pher bi makhain pecha nai churtien
by Sabir shah (few years ago!)
Modern basanti
Veeru: BASANTI IN KUTTON KE SAMNE MAT NACHNA,
Basanti: Xcuse me, Who the hell do
u think you are to order me like this,
U stupid guy using abusive language,
u bloody fool hanging in the rusty chain
with so obnoxious smell coming from body,
.
.
.
.
.
you keep ur mouth shut, Nonsense,
Hey DJ Gabbar Spin that Shit man.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Chinese couple Mr & Miss Hua got twins without
marriage.
What did they named them?
They named them as 'Jo-Hua', 'So-Hua'
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Customer to waiter: Everyday you charge me money for a cup of coffee. It will be wonderful if you serve me coffee free of cost today.
Waiter: Sir, everyday you drink coffee from a filled cup. It will be wonderful if you drink it from an empty cup today.
by Pak101.com (few years ago!)
?1 Pathan Bhri Bus Mein 1 Larki Se Touch ho raha tha.
Larki:
“Excuse Me! Aap Acha Nahi Kar Rahey.”
Pathan:
“Itney Rush Mein Is Se Acha Nahi Ho Sakta
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi pathan se:
khan hum ko hamara salgirah me chain gift karna.
pathan: wai qurban!
Laalay ki jaan!
zaroor dega batao
CYCLE KA DE
YA moter cycle KA?..
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR:- Yar iska matlab kya hota hai, "I AM GOING"?
FRIEND:- Main jaa raha hun.
SARDAR:- Saaley, aise kaise jayega, 20 aur bhi aise ja chuke hain....answer bata ke jaa..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Joke tym.
Aj kal k relationships se zyada
.
.
.
.
.
.
.
.
.
China Mobile ki batterychal jati
hai:D
by Pak101.com (few years ago!)