Have you noticed that most
Banta: Have you noticed that most heroes are married man?
Santa: Every married man is a hero.
by Pak101.com (few years ago!) / 868 views
Similar Jokes
Santa opened a petrol pump, but not even one customer went there. You know why?
Because he opened petrol pump on second floor..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ki wife inspecter se!
Mera husband ek hafte pehle aaloo lene gaya tha abhi tak wapis nahi aaye:-(
Inspector banta bola:- to behan kuch or paka lo
by Pak101.com (few years ago!)
Santa tube light de neech muh khol ke khada si.
Kiyon...
Kiyon ki doctor ne kiha si: Aj tera pet kharaab hai, light hi khana.
by Pak101.com (few years ago!)
:
Yun pareshan na h0 zindagi mein to aatey hi hain dukh sukh
Rail gari chuka chuk
Rail gari chuka chuk
(',')
<((>
_//_
ap to GHALIB nikle
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar: mere dada ny 1857 ki jang main dushman ki tangain kat dee thin.
Dost:
Grdnain q nai katin
Srdar:
Wo pehly he kti pari thi…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:.Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga..Aur Bola:.Mai Pehlay He Dara Huwa Hon.Aur.Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Patient: Doctor ap ko yakeen hai k mujhay Namoonia (pneumonia) hai, kyun k pichlay dino aik doctor meri friend ka Namoonia ka ilaaj karta raha aur woh Typhoid say mar gayi.
Munna: Haan ray meray ko akha yaqeen hai, tu namoonia say hi maray ga.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Teacher Fill in the blank 900 chuhay kha k bili ______chali.
Sardar 900 chuhay kha k bili holi holi chali.
Teacher oye tenu pata nei eda ki jawab ay?
Sardar Me tuhada lehaaz rakhya A tusi mere master ho
Nei te 900 chuhay kha k te bili hil v nei sakdi ! ! !
Me te fer v holi holi tor diti Ay…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek idiot ne idiot samiti kholi aur bahar signboard pe likha :ek idiot ki joining fees 100 rupae aur do ki fees 220 rupae,jo jaldi idiot ke saath aaye aur aap bhi idiot ban jayeee,offer jeevanbhar ke liye valid hai.
by Pak101.com (few years ago!)
2 Friends Jungle Main Bathroom Kar Rahay Thay,
Achanak SHER Agaya.
1st Friend: Oye Tu Dar Tou Nhi Raha Na?
2nd Friend: Nahi Nahi Yaar, Main Tou Nahi Dar Raha…
1st Friend: Tou Phir Apni Dho Meri Kio Dho Raha Ha…..:O :P :D
by Mazhar Khan (few years ago!)