Sardar
Sardar to Son: Ja Puttar ek glass pani le ke aa
Son: Sorry abba mai nahi ja sakda
2nd Son: Abba ae te hai e chawal, to aap le ke aa
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 917 views
Similar Jokes
Molvi pathan se: sana aati hai?
Pathan :sana to nahein aati par us ki choti behn saba aati hai.
by Ramzankhan (few years ago!)
raat ke andhere main jab sab soo gye the,aik chor ghar main dakhil hoa,etafak se aik chote bache ki ankh khol gai. chor: “khabardar,agar chekhe to goli khani pare gi”. Bacha: “masomiat se jee main chocolate khata hun”.
by Abdul Basit (few years ago!)
Parents To A College Watchman:
Is This College Good..?
Watchman: Probably The Best
I Did My Engineering Here
&Got Immediate Placement
by Mohammad Ali (few years ago!)
Wife : Kya kar rahe ho?
Man : Makkhiya maar rha hu.
Wife : Kitni mari?
Man : 3 male aur 2 female.
Wife : Kaise malum?
Man : Kyonki 3 daru ki botal se chipki thi or 2 phone se…
:-O
by A. Sami (few years ago!)
Height of kanjoosi
Pathan k pass
Mobile hai+Balance hai
Pathan 2 Major Rohail: Yaar apna to mobile dekhana
Tere bhabi ko "I LOVE U" ka msg send krna hy
by Abdul Hannan (few years ago!)
Larka dost sy :
yar mai ne apni Girl Friend ko
uski birthday pe apni behan ki
new diamond ring chori ker k
gift de di,
Dost (Thapar maar kar) :
kaminey Itni mehngi kharidi thi
maine.
Larka: salay marta kyun hai
tere ghar he to wapis gayi
hai :P Ooh shit ;
by Pak101.com (few years ago!)
Xtra Sheet Please
Qayamat k din farishton nay sub logon se kaha k
sub apne gunah 1 paper per likh do.
Sub ne likh liye to achanak aapki awaz aai XTRA
SHEET PLZ
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: mai tere mobile se apni girl friend ko sms
bheju,
dekhte hain kya kahti hai?
Banta: No yar, agar usne handwriting pehchan li
to…?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dad – aaj tak tune koi aisa kaam kiya hai jis se
mera sar uncha huaa ho ?
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
Son – ek baar aapke sar ke niche takiya lagaya tha
bhul gaye..:P:P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Patni: Mein toh sochti thi hamara sath janam janam ka hai….lekin swamiji ne kah rahey they ke swarg mein pati patni ko saath rehne nahi dete……
Pati: Darling isiliye usse swarg kehete hai…
by Pak101.com (few years ago!)