Ek Aadmi Jyotishi Se-
Ek Aadmi Jyotishi Se- Meri Shaadi Kyon Nahin Ho Rahi Hai.?
Jyotishi- Kaise Hogi.. Kundli Mein Sukh Hi Sukh Jo Likha Hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1043 views
Similar Jokes
PUPIL: I plan to do absolutely nothing for the next
three months.
TEACHER: That should be easy You've had nine
months of practice doing that in school.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Colgate se daant saaf karne ka,
Pepsodent se majboot karne ka,
Babool se fresh karne ka..
Agar fir bhi safed nahi huye to..
Bindass HARPIC use karne ka..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: main driver ko nokri se nikaal rahi hun kyun k aj main doosri bar marte marte bachi hun.
Husbnd: Begum isy ek aur moka do. :-)
by Abdul Sami (few years ago!)
FATHER: How Are Your Grades, Son?
SON: Under Water, Dad.
FATHER: Under Water? What Do You
Mean?
SON: They"Re Below C Level
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
At an INDIAN bus stand, An American Doctor got Heart attack after reading a Book's Name..!!
Guess the name of that book??
:
:
... .
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
"How to Become a DOCTOR in 30Days". Rs 150/-
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:tume gale laga sakta hun without tuching
girl:imposible
boy :lagi shart pepsi ki
girl:ok
boy ne zor se galy lagaya;-
girl:but u tuchd me
boy:la raha hun pepsi
by Sabir shah (few years ago!)
"Colgate" se daant saaf krain
"pepsodent" se mazboot krain
''closeup" se fresh krain
or agar phir bhi white na hoon to bina sharmae..
"HARPIC" use krain:)
by imran (few years ago!)
Santa call to FM Radio I hv found wallet with Rs 15000 of Mr. Shyam
RJ Sir u want to return it
Santa Nahi re I want 2 dedicate a sad song 4 him
by hearthackervsgirls (few years ago!)
wife : ” Ghar nahi aa sakti..” Car ka stearing, gear, break sab chori ho gaya hai..” . .
After 1hour, SHe calls back : “Aa rahi hu, galti se pichli seat pe baith gayi thi..”
by tanveer hussain (few years ago!)
Sabzi waala sabzi pe paani chidak raha tha,
kaafi der ho gayi,
Customer gusse mein aa ker bola:
Bhai saheb: agar bhindi ko hosh aa gaya ho
to Aik kilo de do :P ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)