Nurse-mubarak ho aap ke yaha
Nurse-mubarak ho aap ke yaha beta hua he kya naam socha hai iska
baap-chhedte hue
ap itni khubsurat ho ap batao
nurse-Kutte ka bacha rakh do
by Pak101.com (few years ago!) / 937 views
Similar Jokes
.BV: Is Week Hm Roz Cinema Jayen ge Us k next Week Roz Shoping K Liye Jayen ge
Hsbnd: Or Us k next week daily Masjid Jayen ge
BV: Q?
Hsbnd: Bheek mangne..
by lescol (few years ago!)
Girl: I want to end our relationship.. I am going to return everything you gave me.
Boy: Ok, then lets start with kisses...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Son 2 Mom: 10 Rs. Dena Bahir 1 Gareeb Ko
Dene Hain,
.
.
.
Mom: Kaha Hai Gareeb.. ??
.
.
.
Son: Bechara Bahir Dhup Mein Kulfiyan Bech
Raha Hai.. -:p -:p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher : Santa and Banta!why you reached school late today?
Santa : Madam, I lost a one rupee coin and I was searching for it.
Teacher : Banta, what about you?
Banta : Madam. .., I was not able to move ….because I was hiding that coin under my feet.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa ke ghar Ladki ne janam liya..
Banta: jab ladki badi hogi to ladke ise chedenge.
Santa: Maine iska intejaam kar liye hai.
Banta: kya kiya?
Santa: Ladki ka naam DIDI rakh diya hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Whats The Difference
Between Doctors & Lawyers ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
The Only Difference
B/w Them
Lawyer Only Robs U
Where As
Doctor Robs U n Kill U
As Well ...
by Abdul Hannan (few years ago!)
Bhikari: amma roti do.
.
- Dadi: Abhi roti banayi nhi hai, bad mai ana.
.
- Bhikari: ye mera mobile no. Hai Miss Call De dena jab tayyar ho jaye :D
.
- Bhikari rocks.
.
- Dadi:Aray baba mere pas balance nai, mai facebook par status update kar dungi. Usay check karky aa jana.:D
.
- Dadi double rocks.;-
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladka apni girlfriend se milne gaya, kuch baat ke baad uski girlfriend chaye(tea) banane ke liye kitchen chali gayi.
Girlfriend ka mobile sofay pe dekh kar larky ne socha ke chalo dekhte hai mera number iss ne kis naam se save kya hai?
Dear, Sweetu ya Jaanu.
Jab usne misscall di toh screen pe likh raha tha..
"Murga No.5? Calling"
by Pak101.com (few years ago!)
Ek chooha sharab k glass me gir gaya.
Wahan se ek billi guzri to usne billi se kaha k mjhy yahan se nikalo phir chahy mjhy kha jana.
Billi ne laat mari glass gira diya.
Chooha nikal kr bhaga or bil me ja kr khara ho gya
Billi na kaha jhooty, dhoky baaz tm to keh rahy thy k mjhy nikalo beshak mjhy phir kha lena…
Chooha Muskuraya
Or Bola
Jaan naraz mat hona
Us waqt main Nashy me tha.;-)
by Mohammad Ali (few years ago!)
Doctor to Ladies:Apka Weight 65Kg Tha,
Aaj 55 Ho Gya Hai..
Apko Koi Danger Bimari Hai.
Ladies:Sir, Zald-Baji Me Mai Aaj Makeup Kar k Nahi Aai Hu.
by Pak101.com (few years ago!)