Sardar k ghar chor aagya
Sardar k ghar chor aagya Sardar ne dekha to chor bhaga
Sardar bhagta bhagta chor sy b agay NIKAL gya
.
.
.
.
.
Sardar: Aik tay chori utto Saday nal RESSAN… ?
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 899 views
Similar Jokes
Examiner:
Why Are You Under Tension?
Did U Forget Admit Card, ID, Or Calculator?
Studnt:
No Sir! By Mistake I Have Brought Tomorrow
Exam's Cheating Material Today:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappad ki awaaz mujhe bhi sunai di thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi se Pehly::
Larka: Kash wo din ajaye..
..
Larki: Tum mujhe chorr tau nhi dogy?
. .
Larka: Nhi aisa sochna bhi mat. .
. .
Larki: kia ap mujhe miss karogy?
. .
Larka: han..
. .
Larki: tmhari zindagi ma koi aur nhi?
. .
Larka: nhi tau..
. .
Larki: kia tum mujh se mohabt krtay ho?
. .
Larka: han jaan
. .
Larki: Oh jaan
==============
shadi k baad isi ko nichy se upar parrhen..
:D :D
by WAQAR (few years ago!)
Girl friend: who do you love more, your mother or me?
Boy: I love you. I respect my mother.
Girl: So you dont love your mother?
Boy: I respect her with love
Girl: So you dont respect me?
Boy: I love you with respect
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Beta- “Pitaji, koi aaya hai|”
Pita- “Kaun?”
Beta- “Koi mooch waala hai|”
Pita- “Keh do, nahi chahiye|”
by Pak101.com (few years ago!)
makan malik: 500 rupaye mahine ka kiraya hoga!
kirayedar:thik hai; par apke makan me bahut chuhe
daud rahe hai... Makan malik: to 500 rupaye me
kya bipasha basu nachegi?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhagwan & Doctor ko kabhi naraj nahi karna chahiye
Bhagwan naraj, aap doctor ke pass
aur
Doctor naraj, to aap bhagwan ke pass.
by Pak101.com (few years ago!)
Shaikh: Ye kela ktne ka?
Kele wala:5 rupees.
Shaikh:2 rupy ka deta hai?
Kele wala: 2 rupy me to sirf chilka milega.
Shaikh: Le 3 rupy, chilka rakh aur kela de
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Son:- papa aaj meri giirlfriend ka birthday hai, use kya du..... Papa:- dikhne me kaisi hai ? Son:- Mast hai.... Papa:- mera no. Dede !
by Pak101.com (few years ago!)
Court Me Faisla Howa
90% Pathan Bewakof Hote Hn
Is Pr Pathano Ne Kafi Shor Machaya
Phr Samjhaya Gaya K
10% Pathan Bewakof Nhi Hote
Tab Ja Kr Mamla Thanda Hva.
by Pak101.com (few years ago!)