Banta: What kind of a dog is that ?
Banta: What kind of a dog is that ?
Santa: A police dog.
Banta: Oh, but he doesn't look like one.
Santa: That's because he's in the secret service.
by Pak101.com (few years ago!) / 965 views
Similar Jokes
Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi
nahi karsakta gharwale mana karrahe hai.
Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai.
Sardar= 1 biwi aur 3 bacche.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
5vi PASS me SHAHRUKH ne muze puchha india me
aisa kon hai jo 15 din me ek baar nahaata hai
Khuda kasam 5 crore thukra diye Magar tumhara
naam nahi bataya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Chunti or haathi ki love marraige hui,
Aglay din haathi ki death ho gai,
Chunti boli: Wah ri mohabbat, aik din ka pyar or ab saari umar qabar khodney mein guzray gi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
) kiya hal ho ga yeh jan lo abhi
kiya hal ho ga yeh jan lo
abhi be wakat hai man jao
bury wakt ka say phaly man jao
WaRNa police waly khud he mana lay gy
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik Dulha shadi ki Pehli raat,
apni BIWI ke ghonghat utha k baray piyar se poochta hai,
kiya naam hai hamary ‘ hazoor ‘ ka?
Biwi: Hazart Muhammad (S.A.W.W)
Dulha: kiy faramya hazoor ne?
Biwi: yehi Namaz parho Roza rakho or Zakaat do.
Dulha pareshan ho kr bahir gya or bola
SB ANDAR Aa jayen
DARS ho raha hai :)
by Mazhar Khan (few years ago!)
A sardar had a baby after 3 months of marriage. He suspected
and asked to his wife, “Ye 3 month me hi baccha kaise hua?”
Wife Replied : Tumhari shaadi ko kitne din hue?
Sardar : Three months
Wife : Aur meri shaadi ko?
Sardar : 3 months.
Wife : Aur bacha kitne month ke baad?
Sardar : 3 months.
Wife : Total kitne months hue?
Sardar : Oye 9 months & start dancing Balle Balle!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Sunoji, doctor ne muze aek mahine ke liye aaram karne ke liye kisi hill station pe jane ko kaha hai, ab hum kaha jayenge ?
Husband: Dusre doctor ke paas.......
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: I love u.
Boy: Me too.
Girl: Kitna karte ho.
Boy: Jitna tum mujhe karti ho.
Girl: Kamine, main sochti thi ki tum sachha pyaar karte ho!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Patient to Doctor: Doctor sahab kia mein operation key baad cricket khelney qabil ho jaoon ga?
Doctor: Bilkul
Patient: Wah ji wah, mein pehley kabhi naheen khela
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Biwi: Wo Samne Shrabi Dekh Rahe Ho?
'5 Saal Pehle Maine Use Shadi K Liye Inkar Kia tha aur Wo AajTak Pee Raha Hai..
.
Pati: Baap Re Itni Lambi Celebration
by Pak101.com (few years ago!)