During The Match
During The Match
Batsman LBW Hua..
SANTA:
Log HumE Pagal Samajhte Hain..
Yaha To Sab Pagal Hain..
Lagi Batsman Ko Hai Aur Bowler Cheekh Raha hai..
by Pak101.com (few years ago!) / 1053 views
Similar Jokes
Miss:
Aaj Tum Late Kyun Aaye?
School 7 Baje Shuru Hota Hai Phir Dair Kyun Ki?
Kid:
Miss Aap Meri Itni Fikar Mat Kiya Karen Log Shak Karte Hain...:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan went 4 interview
Afsar:Tell me opposit of the day. Pathan:Night
Afsar:Cool Pathan:Hot
Afsar:Ugly Pathan: pichli
Afsar:I said UGLY Pathan:I said PICHLI
Afsar: oh my God Pathan: oh my devil
Afsar:Get out Pathan:Come in
Afsar:U r rejected Pathan:I am selected!
Afsar: keep quite. Pathan: speak tight.
Afsar: go to hell. Pathan: come to jannat.
Afsar: nikal jao jahil kahe k. Pathan: andar ao laik yahe k.
Afsar: police ko bulao. Pathan: Foj ko bagaon.
Afsar: uffff Pathan: Tuffff.
Afsar office se bhagte hue bhago Pathan: Pakro
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
nepali-ye sham singh ka mobile kaha milega?santa-
pta nahi nepali-itni bari company hai or apko pta ni
santa ko baad me pta laga wo samsung keh raha
tha....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek bacha paida hotay hi nurse say bola: LIGHT Hai?
Nurse: NO
Bacha bola Oh tuadi khair… . . . . . . . . PAKISTAN wich aagia.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Son:"dady what is difference between confidence & secret"?
Dad:" u r my son that is confidence .
Ur friend is also is my son that is secret
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aurat Pathan
inspector se:
Mera husband ek haftay pehle aalu lene gaya tha abhi tak wapis nahi aya
.
.
Pathan inspector:
”To behan kuch aur paka lo”
by Pak101.com (few years ago!)
Koi…
Galti
Ghhustakhi
Wagaira
Ho
Gai
Ho
Tou
Is
Akhri
Mahenay
Me
;
;
;
;
Mujh
se
Mafi maang lo
Q
k
;
Me aaj achay mood mai hoon
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife: I hate that beggar..
Husband: Why?
Wife: That Rascal, yesterday I gave him food, today he gave me a book called…
“How to Cook”
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer
Asked Candidate:
"How Many Senses Does
A Man Have?"
Candidate Replied:
....
"Five, Sir!!"
Interviewer:
"Sorry Kid, There Is A 6th
Sense Also & That's
Common Sense..
Which You Don't Seem To
Have."
Candidate:
"Sir, There Is 7th Sense
Also..
That's Non-Sense Which
You Are Talking.......
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ek mobile bechane wale se larai kar raha tha
Logon ne puchha kya huva
Santa: Mene mobile kharida to bola tha mobile me
lock bhi h, Ab ye tala, chhabi kuch nahi de raha
by Tanveer Hussain (few years ago!)