Larki: Main Kal Tum Se Milne Nahi Aa Sakti.
Larki: Main Kal Tum Se Milne Nahi Aa Sakti.
Larka: Chalo Mai Tumhara Gift Kisi Or Ko De Deta Hun
Larki: Mera Matlab Tha Kal Nahi Aa Sakti Abi Kahan Ho Tum?
by Pak101.com (few years ago!) / 1162 views
Similar Jokes
1 SHEIKH Hajj per Gaya
aur zor zor sy DUA Mangny laga.
”YA ALLAH Mery SARY GUNAH MAAF Kar dy
WarnaMera 2 Lakh WAPAS Kar dy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Jamadaar gutter mein jhuk ker kachra nikal raha tha:
1 pathan wahan se guzartay hue ruk ker bola:
"O yara! 2 Naan amara b laga dena.."
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek sheikh ki beti ka operation hua
doctor ne kaha pathri nikli hai
sheikh bola lao mujhay do
doctor ne kaha woh kya karo gay
sheikh bola itni mehngi mili hai bechoon ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl:
Jab tumhe meri yaad ati hai to tum kya karte
ho..?
.
.
Boy:
Main tumhari favorite icecream kha leta hu aur
tum?
.
.
.
GIRL:
Main GOLD FLAKE pi leti hu..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tufani Barish Mein Raat Ko
Ek Sardar Pizza Lene Aaya
Shopkeeper: Aap Shadishuda Hai?
Sardar: Is Tufani Baarish Mein Kya Meri Maa Mujhe Bhejti
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C
Aaty hai to bachy ne keha k mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9
A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata
hai:
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain
Dr: yeh dawa aaj se kha lena
Pathan: kal se kha lun
Dr: kyun?
Pathan: aaj final hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
The woman seated herself in the psychiatrists
office. "What seems to be the problem?" the
doctor asked.
"Well, I, uh," she stammered. "I think I, uh, might
be a nymphomaniac."
"I see," he said. "I can help you, but I must advise
you that my fee is $80 an hour."
"That's not bad," she replied. "How much for all
night?"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Three friends after exam.
Lucky: Yaar mujhey kuch nahi aata tha main paper khali chor aya hon.
Banta: Main bhi!
Santa: Shit yaar, teacher samjhe gi hum ne cheating ki hay.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:
Lekin mein tumse Umer mein 1 saal barri hoon..!
Pathan:
Oye baaji fikar kyun karta hy,
Hum tumse aglay saal shaadi karlega..!
by Pak101.com (few years ago!)