Santa Hotel me Khali Katroi me
Santa Hotel me Khali Katroi me Roti dubo k kaha rha tha
Waiter- Ye kaise khana kaha rhe ho?
Santa- Maine math ka teacher hu daal suppose kari hui ha
by Pak101.com (few years ago!) / 1063 views
Similar Jokes
Tom-Papa Mai Kal School Nai Jaunga Papa-Q Beta?
Tom-Aj School Me Hamara Wazan Kiya Gya
Papa-To Kya Hua?
TOm-Aaj Wazan Kiya Hai Kal Bech Diya To?
by Pak101.com (few years ago!)
A conductor Kicked a Lady out of bus Police took him to jail and gave him an Electric Shock it had no effect on him
Why??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because he was a BAD CONDUCTOR
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse: “Sir, Your Wife’s Phone”
Doctor: “What’s The Matter?”
Nurse: “She Wants To Kiss You”
Doctor: “I’m Busy, You Take Her Kiss & Give Me Later“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ka Interview Tha...
Sawal Aya:
English Me Translate Karo...
"Main Nokari K Liye
Bohat Umeed Se Hon."
Pathan:
I Am Pregnent For The Job..!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar: Maths mein fail q hua?
Son: kabhi teacher bolti ha 3+5 = 8 Agle din bolti ha 4+4=8
phir bolti ha 6+2=8
usay khud ko confirm nahi to mujhe kya sikhae gi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan pehle Rozay ko masjid me naat parhne gya
sab logo ne usy buhat maara
Kyun?
Kyun ke pehle hi rozay mein naat parh raha tha
“Alvidah Alvidah Mahe’y Ramzan”
by Raju (few years ago!)
Girl (Wearing Short Clothes): Main Bahut Young Lag Rahi Hoon Na ?? =D
.
.
.
.
Boy: Ye Bhi Utaar Do, New Born Baby Lago Gi..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 African Apni Famly K Sath Jungle Me Rehta Tha,
1 Din Usy Jungle Se 1 Shesha Mila,
Wo Smjha K Us K Bap Ki Tsweer Hy,
Wo Ussy Apny Ghar Ly Gya Or Us
Se Roz Batain Krta Tha,
Uski Bivi Ko Shak Hua,
Aik Din Shohar Ki Gair Mojodgi Me Us Ne
Shisha Nikala Or Apna Aks Dekh Kr Boli,
Acha To Ye Hy Wo Kalmooi Jis Se Mera
Shohar Roz Batein Krta Hy,
Us Ne Shisha Apny Saas Ko Dikhaya To Saas Boli,
“Churail Ki Umar Dekho Or Is K Kartoot Dekho…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Phool wala: Sahab ye phol apni girl frnd k liye lejyen
Admi: meri koi girl frnd nhn
Phol wala: phr apni mengatar k lia lejyen
Admi: meri koi mengatar bi nhn
Phol wala: phr apni biwi k lia lejyen
Admi: meri koi biwi b nhn
Phol wala: Ae dunya k khush qismat insan! Meri taraf se yeh phool Muft leja.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek ladka hardin subha 10 ek ped ke upar chadta tha aur sam 4 baje niche ata tha.
Ek din aur ek adme us ladka ko pucha betj har din tu esa kyun karta hai.
Us ladka ne bola me 'MBA' Kiya hun isliy branch maneger hun
by Pak101.com (few years ago!)